| Bannit?! | |
|
+4HaRaKKa Skeletor Marli HaiKaLA 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
HaiKaLA Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 3 Reputation : 0 Join date : 10.04.2010 Ikä : 27
| |
| |
Marli Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 15 Reputation : 0 Join date : 29.04.2010 Ikä : 102
| Aihe: Vs: Bannit?! Ma Heinä 26, 2010 10:40 am | |
| Asiaa saattas ehkä auttaa se että laitat nimes, tai pelinimes tähä. Nii ja voitha sää aina soittaa harakalle ja selittää. | |
|
| |
Skeletor Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 59 Reputation : 0 Join date : 04.04.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Kempele/Oulu
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 1:34 am | |
| asia ei mulle enää kuulu millään tavalla mutta jos te ootte kerran sopinu sen ja sen jälkeen vielä oot jatkanu sitä tagi hommilla ni bannit kai siitä tulee recruuttaminen on kyl aika kiellettyy tuolla... no mun mieli pide vaikken enää klaanissa olekkaan on että sais unbannii kuitenki iha jees äijä ja pelaa paljon exc servulla | |
|
| |
HaRaKKa Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 36 Reputation : 3 Join date : 29.03.2010 Paikkakunta : palapeli
| Aihe: juu juu Ti Heinä 27, 2010 4:21 am | |
| | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 36 Reputation : 3 Join date : 29.03.2010 Paikkakunta : palapeli
| Aihe: unbannnnn Ti Heinä 27, 2010 4:24 am | |
| joo mä lupasin etten bannaa mutta sitten tuli joku muu nimeltämainitsematon servulle ja bannas.... skele sulle ei varmaa hirveesti kuulu enään servun asiat ja haikala saat unbannit kyllä | |
|
| |
asd Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 156 Reputation : 1 Join date : 16.05.2010 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 4:25 am | |
| | |
|
| |
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 4:31 am | |
| \,,/ Win \,,/ kuha nuo servut tulee konemuuton jälkeen takaisin pystyy, unbannin sut. | |
|
| |
HaiKaLA Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 3 Reputation : 0 Join date : 10.04.2010 Ikä : 27
| Aihe: Kiitos! Ti Heinä 27, 2010 5:46 am | |
| Kiitos paljon!! Lupaan etten recruittaa teijän servul jos ei oo etukäteen sovittu!! | |
|
| |
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 8:15 am | |
| - HaRaKKa kirjoitti:
- joo mä lupasin etten bannaa mutta sitten tuli joku muu nimeltämainitsematon servulle ja bannas.... skele sulle ei varmaa hirveesti kuulu enään servun asiat ja haikala saat unbannit kyllä
ja minähän en ole syytön, en ole. MITÄS RIKOT SÄÄNTÖJÄ! ~Echo | |
|
| |
Shoez Admin
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 8:49 am | |
| - Echo kirjoitti:
- HaRaKKa kirjoitti:
- joo mä lupasin etten bannaa mutta sitten tuli joku muu nimeltämainitsematon servulle ja bannas.... skele sulle ei varmaa hirveesti kuulu enään servun asiat ja haikala saat unbannit kyllä
ja minähän en ole syytön, en ole. MITÄS RIKOT SÄÄNTÖJÄ!
~Echo Todisteet? Ai eikö sulla ole? no eikai sit oo syytäkään siihen banniin? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 8:51 am | |
| - Admin kirjoitti:
- Echo kirjoitti:
- HaRaKKa kirjoitti:
ja minähän en ole syytön, en ole. MITÄS RIKOT SÄÄNTÖJÄ!
~Echo Todisteet? Ai eikö sulla ole? no eikai sit oo syytäkään siihen banniin? mulla on TS äänite siitä kun memberit voivottelee recruitista, harakkakin sanoi bannien jalkeen että oitas ootettu | |
|
| |
asd Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 156 Reputation : 1 Join date : 16.05.2010 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Bannit?! Ti Heinä 27, 2010 6:34 pm | |
| mistä lähtien jotain todisteita on tarvittu? kaivetaas banlist esiin ja kaikista todisteet nähtäviks tai tulee unban jepjep eihän niitä kaikkia ole vaik kuinka selvä tapaus olis, kyl mä lähtisin luottamuspohjalt liikkeelle | |
|
| |
| Aihe: karpalo Su Elo 01, 2010 2:44 am | |
| | |
|
| |
Shoez Admin
| Aihe: Vs: Bannit?! Su Elo 01, 2010 11:06 pm | |
| - pallo kirjoitti:
- mistä lähtien jotain todisteita on tarvittu? kaivetaas banlist esiin ja kaikista todisteet nähtäviks tai tulee unban jepjep eihän niitä kaikkia ole vaik kuinka selvä tapaus olis, kyl mä lähtisin luottamuspohjalt liikkeelle
Minäkin mutta tuo Cookie bannaa ny ihan kenet tahansa. | |
|
| |
läskikatti Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 61 Reputation : 1 Join date : 13.05.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : akaa
| |
| |
| Aihe: Vs: Bannit?! To Elo 05, 2010 1:52 am | |
| - Admin kirjoitti:
- pallo kirjoitti:
- mistä lähtien jotain todisteita on tarvittu? kaivetaas banlist esiin ja kaikista todisteet nähtäviks tai tulee unban jepjep eihän niitä kaikkia ole vaik kuinka selvä tapaus olis, kyl mä lähtisin luottamuspohjalt liikkeelle
Minäkin mutta tuo Cookie bannaa ny ihan kenet tahansa. jos vittu mute otetaan koko ajan pois minkä laitan ni vittu tottakai mä bannin sen suunsoittajan helvettiin hetkeks, jokasen olen unbanniny kenelle sellasen bannin olen lätkässyt. ~Echo | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bannit?! | |
| |
|
| |
| Bannit?! | |
|