eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Syrjintää 27.10.2010

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
KEPPIHEVONEN
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua

Viestien lukumäärä : 2

Syrjintää 27.10.2010 Empty
ViestiAihe: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeKe Loka 27, 2010 3:18 am

Minulla on syytä epäillä, että servulla harrastetaan rasismia.
Luulin, että nämä ajat ovat ohi, olin servulla rauhassa pelailemassa, kunnes tunsin luissani, että jokin ei ollut oikein! Käännyin ja katsoin taakseni...BANHAMMER!

Sain bannit, koska nimeni oli niggaempire. Ette selvästikkään halua tummaihoisiin viittaavia nimimerkkejä servullenne, mielestäni se on huono asia, koska Suomessa on tasa-arvo! Sen sijaan, että kunnioittaisitte nimeäni, te bannaatte minut??? NATSIT!

Miettikää vähän! Tummat ihmiset käyvät sotaa ja he tulevat turvaan Suomeen! Ja te vain haukutte ja BANNAATTE SERVULTA?

Mä ja keke aijotaan räpätä ittemme USAn gangstojen joukkoon, siellä ei ole rasismia, koska he ovat mustia! Sitten kusi lirisee lahkeesta ku näätte Niggaempiren listalla top 1-paikalla.

Rasisti on reppana, ootte natseja! menkää pitämään natsi kerhoanne vaikka autswitsiin! Siellä ne natsitkin sitä piti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize

Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeKe Loka 27, 2010 3:21 am

Itkuuuuuuuuuuuuuuu No No No
Shoez
Admin
Shoez

Viestien lukumäärä : 549

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeKe Loka 27, 2010 3:46 am

KEPPIHEVONEN kirjoitti:
Luulin, että nämä ajat ovat ohi, olin servulla rauhassa pelailemassa, kunnes tunsin luissani, että jokin ei ollut oikein! Käännyin ja katsoin taakseni...BANHAMMER!

Sain bannit, koska nimeni oli niggaempire. Ette selvästikkään halua tummaihoisiin viittaavia nimimerkkejä servullenne, mielestäni se on huono asia, koska Suomessa on tasa-arvo! Sen sijaan, että kunnioittaisitte nimeäni, te bannaatte minut??? NATSIT!

Miettikää vähän! Tummat ihmiset käyvät sotaa ja he tulevat turvaan Suomeen! Ja te vain haukutte ja BANNAATTE SERVULTA?

Mä ja keke aijotaan räpätä ittemme USAn gangstojen joukkoon, siellä ei ole rasismia, koska he ovat mustia! Sitten kusi lirisee lahkeesta ku näätte Niggaempiren listalla top 1-paikalla.

Rasisti on reppana, ootte natseja! menkää pitämään natsi kerhoanne vaikka autswitsiin! Siellä ne natsitkin sitä piti!

Et sit rasistisempaa nimee keksinyt ku "niggaempire" ja sanot meitä rasistisiksi. Ja Empire on admini, ja se ei hyväksyny tuota nimeä ja sua käskettiin vaihtaa nimi mutta et totellut ja sait vain 9999 sekunnin bannit. Hirveen esseen pistät siitä, mitä menit tekee väärin servulle Smile Nigga AKA Neekeri on hyvin rasistinen sana tummaihoisista, joten turha selittää että servulla olisi rasismia.
https://excclan.palstani.com
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeTi Marras 02, 2010 2:46 am

KEPPIHEVONEN kirjoitti:

mulla on USEITA tummaihosia ystäviä jotka ei välttämättä ihan pitäis sun nikistä joten... ihan RBTL keppihevonen on sulle ihan sopiva nimi.
HaRaKKa
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää
HaRaKKa

Viestien lukumäärä : 36

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 5:43 am

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Shoez
Admin
Shoez

Viestien lukumäärä : 549

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 7:57 am

Harakan LOL-armeija :-D
https://excclan.palstani.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010   Syrjintää 27.10.2010 I_icon_minitime

Syrjintää 27.10.2010
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: eXc Members-