Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 21.05.2010
Aihe: Syrjintää 27.10.2010 Ke Loka 27, 2010 3:18 am
Minulla on syytä epäillä, että servulla harrastetaan rasismia. Luulin, että nämä ajat ovat ohi, olin servulla rauhassa pelailemassa, kunnes tunsin luissani, että jokin ei ollut oikein! Käännyin ja katsoin taakseni...BANHAMMER!
Sain bannit, koska nimeni oli niggaempire. Ette selvästikkään halua tummaihoisiin viittaavia nimimerkkejä servullenne, mielestäni se on huono asia, koska Suomessa on tasa-arvo! Sen sijaan, että kunnioittaisitte nimeäni, te bannaatte minut??? NATSIT!
Miettikää vähän! Tummat ihmiset käyvät sotaa ja he tulevat turvaan Suomeen! Ja te vain haukutte ja BANNAATTE SERVULTA?
Mä ja keke aijotaan räpätä ittemme USAn gangstojen joukkoon, siellä ei ole rasismia, koska he ovat mustia! Sitten kusi lirisee lahkeesta ku näätte Niggaempiren listalla top 1-paikalla.
Rasisti on reppana, ootte natseja! menkää pitämään natsi kerhoanne vaikka autswitsiin! Siellä ne natsitkin sitä piti!
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010 Ke Loka 27, 2010 3:21 am
Itkuuuuuuuuuuuuuuu
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
Aihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010 Ke Loka 27, 2010 3:46 am
KEPPIHEVONEN kirjoitti:
Minulla on syytä epäillä, että servulla harrastetaan rasismia. Luulin, että nämä ajat ovat ohi, olin servulla rauhassa pelailemassa, kunnes tunsin luissani, että jokin ei ollut oikein! Käännyin ja katsoin taakseni...BANHAMMER!
Sain bannit, koska nimeni oli niggaempire. Ette selvästikkään halua tummaihoisiin viittaavia nimimerkkejä servullenne, mielestäni se on huono asia, koska Suomessa on tasa-arvo! Sen sijaan, että kunnioittaisitte nimeäni, te bannaatte minut??? NATSIT!
Miettikää vähän! Tummat ihmiset käyvät sotaa ja he tulevat turvaan Suomeen! Ja te vain haukutte ja BANNAATTE SERVULTA?
Mä ja keke aijotaan räpätä ittemme USAn gangstojen joukkoon, siellä ei ole rasismia, koska he ovat mustia! Sitten kusi lirisee lahkeesta ku näätte Niggaempiren listalla top 1-paikalla.
Rasisti on reppana, ootte natseja! menkää pitämään natsi kerhoanne vaikka autswitsiin! Siellä ne natsitkin sitä piti!
Et sit rasistisempaa nimee keksinyt ku "niggaempire" ja sanot meitä rasistisiksi. Ja Empire on admini, ja se ei hyväksyny tuota nimeä ja sua käskettiin vaihtaa nimi mutta et totellut ja sait vain 9999 sekunnin bannit. Hirveen esseen pistät siitä, mitä menit tekee väärin servulle Nigga AKA Neekeri on hyvin rasistinen sana tummaihoisista, joten turha selittää että servulla olisi rasismia.
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
Aihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010 Ti Marras 02, 2010 2:46 am
KEPPIHEVONEN kirjoitti:
mulla on USEITA tummaihosia ystäviä jotka ei välttämättä ihan pitäis sun nikistä joten... ihan RBTL keppihevonen on sulle ihan sopiva nimi.
HaRaKKa Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 36 Reputation : 3 Join date : 29.03.2010 Paikkakunta : palapeli
Aihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010 Ke Marras 03, 2010 5:43 am
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
Aihe: Vs: Syrjintää 27.10.2010 Ke Marras 03, 2010 7:57 am