eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Fusen hakemus klaaniin

Siirry alas 
+2
Shoesize
Error #345
6 posters
KirjoittajaViesti
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 7:37 am

Ikä: 16½

Nimi:Henri, kavereiden kesken Henu

Paikkakunta:Hämeenlinna

Xfire: fuse94

Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen: Olin muutama vuosi sitten -=PDP=- servun admin, mutta kiinostukseni jostain syystä van lakkasi ja pidin pitkää taukoa jonka seurauksena erosin klaanista, johtunee murrosiästä ku mieleialat vaihteli sillo =), no kuiteski sitte yhes vaihees taas jaksoin alkaa pelailla ja löysin teijän servun vähän yli ½ vuotta sitte, aktiivisesti olen itse pelaillut ja on mukava huomata että pelaajat servulla ovat avuliaita ja aktiivisia.

Ja kukahan nyt ei kieltäytyisi jos Suomi klaaniin etsitään porukkaa! Smile

Omistatko mikrofoonia: Kyllä, Teamspekilla tai ventillä homma sujuu

Olisitko valmis puhumaan klaanilaisten kanssa: Kyllä, mielelläni, olen erittäin sosiaalinen

Vahvuudet et.ssä: Tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa ja etenkin kavereiden kanssa pelaaminen on hauskaa ja helppoa ventin/tai muun kekustelu ohjelman avulla, kyllä niitä tappoja tulee, ei sen suntaan mitään hätää. Kannatan tiimipelaamista, obujen teko yksin on todella hankalaa ja tuskaista. =P

Kauan olet pelannut et.tä: 3½vuotta suuniilleen.

Muuta tietoa:Olen ICT-alan opiskelija joten voin auttaa muita pelaajia teknisten pulmien kanssa.
Mikään ei ole mahdottomuus minulle.

Pelaan usealla eri nimellä eXc servulla Syntax, Honoz, Dahakon ja tällä hetkellä Fusella tai SyntaXilla, kaksi eri main nimeä sillä omistan 2 eri konetta, toinen on lähinnä opiskeluja varten mutta ET löytyy siitäkin.

FB löytyy kanssa, jos eXc jäsenet pyörivät paljon sosiaalisessa mediassa, minut bongaa aika usein sieltä myös, sekä tietenkin minut voi löytää ET: Quake Warsista silloin tällöin BDA servulta SyntaX nimellä.


Viimeinen muokkaaja, Fuse pvm Pe Marras 05, 2010 6:46 pm, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 7:49 am

Kuulostaa todella hyvältä, mutta voisit eritellä nuo kohdat välillä (painamalla enteriä) esim Nimi ja Asuinpaikka jne, ettei kaikki olis noin yhdessä kun ei tosta oikee erota missä on ja mitäki Shocked

En oo nähny sua paljoa pelaavan servulla, mahtaako olla siitä ettet oo vaa käyny silmään siellä vai eikö olla samoihin aikoihin oltu pelaamassa?

Muuten hakemus näyttää kyllä hyvältä ja pelkän hakemuksen perusteella voisin antaa +1 :-)

EDIT: Tällaisia hakemuksia enemmän!


Viimeinen muokkaaja, Shoesize pvm Ke Marras 03, 2010 10:36 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 7:55 am

Olen samaa mieltä Shoesizen kanssa. Hakemus näyttää todella hyvältä, plussaa sille, mutta en ole oikein nähnyt sua pelailemassa Surprised Millä nimillä olet yleensä pelaillu meiän servulla?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 8:56 am

Eli joo nimeä on tullut vaihdettua useaan otteeseen, eli nykyisin Fuse tai SyntaX, Fusella pyrin pelaamaan, ja jätän SyntaXin veljille, sillä hekin pelaavat väilillä peliä, usein ennen kuin itse tulen kolusta , ylensä n. klo. 5 jälkeen olen servulla ja viikon loppuisin ihan aamusta iltaa, riipuen siitä onko salibandy pelejä tiedossa. (Jos on yleensä turnauksissa menee koko päivä) Wink

En nyt jaksa luotella kaikkia nimiäni mutta tässä muutama jota en ole viellä listannu: Bazraar, Spartaner, Zarvora, Daragor ja Darewyrn, lista on aika kirjava mutta pyrin nyt pysymään Fusena Rolling Eyes

Aina minua ei havaitakkaan, sillä joskus saatan pelata vain pari mapia ja sit on tiedos lenkki tai jokin vastaava, mutta pyrin panostamaan hurjasti enemmän servulla touhuamiseen mikäli klaaniin pääsen. Smile
Joskus oen ollut vähän liiankin paljon äänessä Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 9:10 am

Fuse kirjoitti:
Eli joo nimeä on tullut vaihdettua useaan otteeseen, eli nykyisin Fuse tai SyntaX, Fusella pyrin pelaamaan, ja jätän SyntaXin veljille, sillä hekin pelaavat väilillä peliä, usein ennen kuin itse tulen kolusta , ylensä n. klo. 5 jälkeen olen servulla ja viikon loppuisin ihan aamusta iltaa, riipuen siitä onko salibandy pelejä tiedossa. (Jos on yleensä turnauksissa menee koko päivä) Wink

En nyt jaksa luotella kaikkia nimiäni mutta tässä muutama jota en ole viellä listannu: Bazraar, Spartaner, Zarvora, Daragor ja Darewyrn, lista on aika kirjava mutta pyrin nyt pysymään Fusena Rolling Eyes

Aina minua ei havaitakkaan, sillä joskus saatan pelata vain pari mapia ja sit on tiedos lenkki tai jokin vastaava, mutta pyrin panostamaan hurjasti enemmän servulla touhuamiseen mikäli klaaniin pääsen. Smile
Joskus oen ollut vähän liiankin paljon äänessä Embarassed

Hehe juu, ja tottakai pitää olla irl asiat ennen pelaamista alien cat clown monkey pig sunny albino cherry scratch elephant flower
scratch

Muista että opiskelu on tärkeätä study study study study study study study lol! flower
scratch scratch scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeKe Marras 03, 2010 10:58 am

Fuse kirjoitti:
Ikä: 16½

Nimi:Henri, kavereiden kesken Henu

Paikkakunta:Hämeenlinna

Xfire:Koneellani ei tällä hetkellä ole Xfireä, mutta jos se on pakollinen voin sen hankkia

Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen: Olin muutama vuosi sitten -=PDP=- servun admin, mutta kiinostukseni jostain syystä van lakkasi ja pidin pitkää taukoa jonka seurauksena erosin klaanista, johtunee murrosiästä ku mieleialat vaihteli sillo =), no kuiteski sitte yhes vaihees taas jaksoin alkaa pelailla ja löysin teijän servun vähän yli ½ vuotta sitte, aktiivisesti olen itse pelaillut ja on mukava huomata että pelaajat servulla ovat avuliaita ja aktiivisia.

Ja kukahan nyt ei kieltäytyisi jos Suomi klaaniin etsitään porukkaa! Smile

Omistatko mikrofoonia:Kyllä, venttillä onnistuu, teamspeakin voi myös hommata jos tarve vaatii

Olisitko valmis puhumaan klaanilaisten kanssa: Kyllä, mielelläni, olen erittäin sosiaalinen

Vahvuudet et.ssä: Tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa ja etenkin kavereiden kanssa pelaaminen on hauskaa ja helppoa ventin avulla, kyllä niitä tappoja tulee, ei sen suntaan mitään hätää. =P

Kauan olet pelannut et.tä: 3½vuotta suuniilleen.

Muuta tietoa:Olen ICT-alan opiskelija joten voin auttaa muita pelaajia teknisten pulmien kanssa.
Mikään ei ole mahdottomuus minulle.

Pelaan usealla eri nimellä eXc servulla Syntax, Honoz, Dahakon ja tällä hetkellä Fusella tai SyntaXilla, kaksi eri main nimeä sillä omistan 2 eri konetta, toinen on lähinnä opiskeluja varten mutta ET löytyy siitäkin.

FB löytyy kanssa, jos eXc jäsenet pyörivät paljon sosiaalisessa mediassa, minut bongaa aika usein sieltä myös, sekä tietenkin minut voi löytää ET: Quake Warsista silloin tällöin BDA servulta SyntaX nimellä.

Palaamme asiaan epämääräisen ajan kuluessa

~Echo

PS. hyvältä näyttää sun kannalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
HaRaKKa
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää
HaRaKKa


Viestien lukumäärä : 36
Reputation : 3
Join date : 29.03.2010
Paikkakunta : palapeli

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeTo Marras 04, 2010 1:29 am

hyvä hyvä näin niitä hakemuksia tehdään +1

odottaa echon epämääräisiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeTo Marras 04, 2010 2:17 am

Ihan hyödyllistä käydä kesätöissä kun sinnekin pitää tehdä hakemus, hieman olen oppinut sen kautta. Smile Asiakaspalvelua olen myös oppinut sillä se kuluu ICT-alan opetussuunitelmaan, näin ollen pelaajien auttaminen teknisten ongelmien kanssa ei ole ongelma minulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeTo Marras 04, 2010 4:25 am

Fuse kirjoitti:
Ihan hyödyllistä käydä kesätöissä kun sinnekin pitää tehdä hakemus, hieman olen oppinut sen kautta. Smile Asiakaspalvelua olen myös oppinut sillä se kuluu ICT-alan opetussuunitelmaan, näin ollen pelaajien auttaminen teknisten ongelmien kanssa ei ole ongelma minulle.

Juu no, kunhan ei hauku pystyy sitä joka tarttee apua nii hyvä on Very Happy Sillä pärjätää pitkälle ;p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeTo Marras 04, 2010 4:48 am

Eihän se oo enää sillo asiakaspalvelua What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimePe Marras 05, 2010 9:54 am

Nyt minulta löytyy myöa xfire, nimellä fuse94
Takaisin alkuun Siirry alas
$n!cker
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
$n!cker


Viestien lukumäärä : 45
Reputation : 0
Join date : 21.10.2010
Ikä : 40
Paikkakunta : Ulvila

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeLa Marras 06, 2010 2:03 am

hyvä hakemus cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.clan-exc.tk/
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitimeLa Marras 06, 2010 6:19 am

HaRaKKa kirjoitti:
hyvä hyvä näin niitä hakemuksia tehdään +1

odottaa echon epämääräisiä...

joo eiköhä tää ollu tässä? sälli on tessussa ja puhuu ja pelailee servulla. try outti nasahti nassuun ekaks, pari viikkoa ni GZ GZ oot virallisesti eXc.



~Echo
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fusen hakemus klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: Fusen hakemus klaaniin   Fusen hakemus klaaniin I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fusen hakemus klaaniin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Vico tahtoo Hyvään klaaniin..!
» E2 Hakemus
» KeI$arIn hakemus!
» conanin hakemus
» rapalan hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Want to be member?-
Siirry: