| Tossavaisen apply | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tossavainen Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 4 Reputation : 0 Join date : 11.11.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Tossavaisen apply To Marras 11, 2010 3:47 am | |
| Ikä:16v. Nimi:Joni Paikkakunta:Jyväskylä. Xfire:Ei ole mutta jos haluatte että lataan niin onnistuu. Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen:Hyvä claani,kivat adminit;DAktiivista porukkaa... Omistatko mikrofoonia:Juu.. siberia v2 Olisitko valmis puhumaan klaanilaisten kanssa:Kyllä Vahvuudet et.ssä:No en oikee tiiä;D Kauan olet pelannut et.tä:Aika kauan, en oo varma ku alotin aika nuorena. Muuta tietoa:Joo oon aika aktiivinen | |
|
| |
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply To Marras 11, 2010 4:36 am | |
| Hakemus näyttää hyvältä ja serverillä oon myös nähny sun pelaavan.. Ootko siis -94 vai kuinka? Eikä tuo xfire pakollinen ole, se on vaan näitä ns. vaihtoehtoisia mahdollisuuksia mistä sut vois saada välillä kiinni jos on jotain asiaa. Tosta mikrofoonista vielä tuli mieleen, että mullaki pitäis olla tuo siberia v2 mutta ei ole! Jimms PC storeen tilasin siberiat ja kun kävin hakemassa niin paketti oli samanlainen ku siberiassa mutta tämä on se headphone malli eikä headset, eli tässä ei ole mikrofoonia mukana. Enkä jaksa enää sinne mennä valittelemaan, turhaa koko paska! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4 Reputation : 0 Join date : 11.11.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply To Marras 11, 2010 8:06 am | |
| Joo kyllä olen 16v. Ps.Tosi mukavaa porukkaa ootte kaikki=) | |
|
| |
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply To Marras 11, 2010 8:21 am | |
| Niin siis kyllähän voisit olla vielä -93 jos täytät marraskuun lopulla tai joulukuussa.
Ajattelin vaan, että ootko -94 vai -93 että tietää millä luokalla olet ja missä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply To Marras 11, 2010 9:48 am | |
| Siis juu oon 9 luokal täs jyväskylän kupees yhes pikku skoles. | |
|
| |
asd Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 156 Reputation : 1 Join date : 16.05.2010 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply Pe Marras 12, 2010 3:54 am | |
| Ootko jääny luokalles | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply Pe Marras 12, 2010 7:05 am | |
| Joo seiskal:D Se oli kyl yhtä helvettiä. | |
|
| |
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply Su Marras 14, 2010 9:09 pm | |
| - Tossavainen kirjoitti:
- Ikä:16v.
Nimi:Joni Paikkakunta:Jyväskylä. Xfire:Ei ole mutta jos haluatte että lataan niin onnistuu. Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen:Hyvä claani,kivat adminit;DAktiivista porukkaa... Omistatko mikrofoonia:Juu.. siberia v2 Olisitko valmis puhumaan klaanilaisten kanssa:Kyllä Vahvuudet et.ssä:No en oikee tiiä;D Kauan olet pelannut et.tä:Aika kauan, en oo varma ku alotin aika nuorena. Muuta tietoa:Joo oon aika aktiivinen Ootko sokkona kiskonu noi kirjaimet tohon vai mitä? Vai ootko piripäissäsi tai humalassa tuon hakemuksen kirjottanut vai miksi se on niin paska? ~Echo | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply Su Marras 14, 2010 9:44 pm | |
| omnommononm, wut? seiskalla? Eihän siellä prkl opita mitään | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tossavaisen apply | |
| |
|