| Matsi serveri | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maani Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 20 Reputation : -1 Join date : 20.10.2010
| Aihe: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 12:59 am | |
| Eli kun nyt eXc porukalla ollaan aina silloin tällöin matsia pelailtu niin olisi mukavaa jos jollain olisi varaa kustantaa serveri siihenkin tarkoitukseen. Voin maksaa osan jos tuleva "sponsori" on tulossa tampereen reissulle mukaan. Laittakaa vaan viestiä mesessä: otto.usvis@hotmail.com tai tulkaa juttelemaan tessuun jos kiinnostaa. ps. matsia voi sitten tulla kuka tahansa 2.6b patchin omistava exc member pelailemaan eXc tessuun. | |
|
| |
Energy Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!
Viestien lukumäärä : 14 Reputation : 0 Join date : 24.11.2010
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 2:04 am | |
| Hyvä idea Maani. Harmi vaan kun mun .6b ei taho toimii enkä tiiä et mikä siin on.. Täytyy kysellä serkult jos se osais auttaa. Servun kustannukseen en varmaankaan pysty ainaskaan vielä osallistumaan, mutta ehkä joskus myöhemmin sekin olisi mahdollista. Matseja kyllä tulen pelaamaan enemmin kuin mielelläni jos vaan saan sen .6b toimimaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 2:08 am | |
| - Energy kirjoitti:
- Hyvä idea Maani.
Harmi vaan kun mun .6b ei taho toimii enkä tiiä et mikä siin on.. Täytyy kysellä serkult jos se osais auttaa. Servun kustannukseen en varmaankaan pysty ainaskaan vielä osallistumaan, mutta ehkä joskus myöhemmin sekin olisi mahdollista. Matseja kyllä tulen pelaamaan enemmin kuin mielelläni jos vaan saan sen .6b toimimaan. Mikäs siinä sun .6b on vikana? http://etui.kashu.fr/ Tuosta kun lataat niin pitäisi toimia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 2:14 am | |
| Kun en tiiä mikä on vikana Täytyy ladata tuolta sitten kun saan pöytäkoneelle näytön ja kokeilla jos se sitte toimis. | |
|
| |
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 4:55 am | |
| - Energy kirjoitti:
- Hyvä idea Maani.
Harmi vaan kun mun .6b ei taho toimii enkä tiiä et mikä siin on.. Täytyy kysellä serkult jos se osais auttaa. Servun kustannukseen en varmaankaan pysty ainaskaan vielä osallistumaan, mutta ehkä joskus myöhemmin sekin olisi mahdollista. Matseja kyllä tulen pelaamaan enemmin kuin mielelläni jos vaan saan sen .6b toimimaan. Voit laittaa asiast vaik tonne tekniselle puolelle viestiä ni ehkä porukka osais auttaa, mut koitetaan nyt pysyä tässä aiheessa. Oishan se kiva saada oma matsi server eXc:lle, mäki voin toki pienen pennin heittää Mut mitenkäs rcon ja oikeudet nettisivuille yms. menis? Kaikki jotka maksaa, saa ne? | |
|
| |
| |
| |
Yuni in love <3
Viestien lukumäärä : 193 Reputation : 5 Join date : 23.09.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 5:04 am | |
| Eli teille kahdelle ainakaan anneta mitään muuta ku IP. Eiku. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 5:05 am | |
| - Yuni kirjoitti:
- Eli teille kahdelle ainakaan anneta mitään muuta ku IP. Eiku.
Rumaa tommonen kiusiminen | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 8:32 am | |
| Paljon se servun hostaaminen maksaa? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 8:38 am | |
| - Fuse kirjoitti:
- Paljon se servun hostaaminen maksaa?
16 Slot server YCN-Hostingilta 8e kuussa. Jos tahtoo paremman hostin voi nousta yli kymmeneen euroon. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 8:47 am | |
| Eiks YCN oo kummiski ihan hyvä hosti? Tai ainaski mitä mä oon pelan YCN servuil ni ne on ollu ihan hyvii.. Mut ehkä te ketkä pelaatte ja tiiätte enemmin ET:stä ni tiiätte paremmin ku mä | |
|
| |
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
| |
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 8:49 am | |
| - Energy kirjoitti:
- Eiks YCN oo kummiski ihan hyvä hosti?
Tai ainaski mitä mä oon pelan YCN servuil ni ne on ollu ihan hyvii.. Mut ehkä te ketkä pelaatte ja tiiätte enemmin ET:stä ni tiiätte paremmin ku mä Kyllä osa YCN servuista toimii, mutta osalla tulee taas armottomat lagit. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Matsi serveri Ti Marras 30, 2010 8:49 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Matsi serveri | |
| |
|