eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 No Quarter, No Quarter...

Siirry alas 
+7
noName
Brandon
Ellen<3
Ballerium:>>
tonza
Shoesize
Error #345
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ballerium:>>
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Ballerium:>>


Viestien lukumäärä : 47
Reputation : 1
Join date : 23.10.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 1:14 am

Siis toista tessua ei kyllä tuu tarvitsemaan sillä eihän siellä käy kun vakinaiset membut + pari jtn sinne kutsuttua randomia?

Ja sit jos miettii että toinen servu ois NQ, oisko se 30 vai 20 slottinen? Monelle ei oo tuo No Quarter tuttu nii saattaisko siinä käydä nii että kaikki pyrkis silti tuohon jaymod-servuun? Tietysti jos meikäläiset ''hajaantuis'' et osa pelailee aina jommalla kummalla et molemmissa ois jtn exc membui tois lisää uteliaita tyyppejä mahdollisesti?

Monien claanien servuil on käyny sillai et se toinen on sit tyhjillään ku kaikki haluaa sinne ''parhaaseen'' servuun, missä pelaa kaikki membut ja tutut tyypit.

Tässä oli meikän mietteitä ja paljon jäi sanomattaki ku perkele jaksa kirjottaa:D Ja ois iha hyvä et leaderit ilmaisin kantansa (jos nyt kävisivät täällä) =^.^=
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:21 am

Ballerium:>> kirjoitti:
Tietysti jos meikäläiset ''hajaantuis'' et osa pelailee aina jommalla kummalla et molemmissa ois jtn exc membui tois lisää uteliaita tyyppejä mahdollisesti?

Toi olis aika hyvä idea, mut ketkä menis NQ ja ketkä jaymod? Oman mielen mukaan vai pakottamalla?

Fuse kirjoitti:
Tessukin on aika harvoin ihan täys niin eiköhän tolle vanhalle viellä mahdu.

Ajattelin, että voitais laittaa tessun tiedot tänne forkalle, jotta myös meidän serverin publa pelajaat pääsis tonne puhumaan. Tuolla käy päivittäin se 5-10 meikäläistä ja 10 slottia jää aivan vapaaksi. Laitettais joku kannu jonka nimi on eXc members ja sinne passu, jotta ei tarvi kuunnella noita publaajia, ja sitten laitettais joku kanava jolla kaikki publaajat olis.

Enkä usko, että nuo on edes yhtä aktiivisia kuin me, että pelaajat varmasti vaihtuu aika tiheeseen tahtiin tessussa. Ja jos tosta ei tuu mitään, esim. tessu on kokoajan täynnä noita tjsp, niin mehän voidaan vaihtaa tessun passu ja olla kertomatta sitä.

Toi olis hyvä mahdollisuus meille saada lisää aktiivisia jäseniä jotka käyttäis tessua vielä sitten ku pääsee eXc:hen, kuunnella vähän niiden juttuja, olis seuraa vaikkei eXc jäseniä oliskaa tessussa. Ja kyllähän pelaajatkin siitä hyötyisivät, vois kirota tessussa eikä tarttis servulla kirjottaa ja vinetä, tutustuis muihin jne : )

Olis kiva kokeilla tota : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Ballerium:>>
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Ballerium:>>


Viestien lukumäärä : 47
Reputation : 1
Join date : 23.10.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:42 am

Shoesize kirjoitti:
Ballerium:>> kirjoitti:
Tietysti jos meikäläiset ''hajaantuis'' et osa pelailee aina jommalla kummalla et molemmissa ois jtn exc membui tois lisää uteliaita tyyppejä mahdollisesti?

Toi olis aika hyvä idea, mut ketkä menis NQ ja ketkä jaymod? Oman mielen mukaan vai pakottamalla?

Voitas tietty sillaiki sopia et osa pelaa tiettynä aikana siellä ja sit taas vaihtuis vuorot, emt. Tai sit sillai oman maun mukaa et jos vaikka jaymod servul on esim 5 membuu ja NQ servul 3 ni menis sit sinne mis on vähemmän?

Ja sitte tuo jos tessu laitettas julkiseks ni oisko mahollista et nää 12v jannut tunkis tuonne ja piipittäis söpöillä äänillään? Ite voin myöntää et mul menis hermot alta aikayksikön:D Mut muute iha hyvä idis, vois kyl kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:46 am

Ballerium:>> kirjoitti:
Shoesize kirjoitti:
Ballerium:>> kirjoitti:
Tietysti jos meikäläiset ''hajaantuis'' et osa pelailee aina jommalla kummalla et molemmissa ois jtn exc membui tois lisää uteliaita tyyppejä mahdollisesti?

Toi olis aika hyvä idea, mut ketkä menis NQ ja ketkä jaymod? Oman mielen mukaan vai pakottamalla?

Voitas tietty sillaiki sopia et osa pelaa tiettynä aikana siellä ja sit taas vaihtuis vuorot, emt. Tai sit sillai oman maun mukaa et jos vaikka jaymod servul on esim 5 membuu ja NQ servul 3 ni menis sit sinne mis on vähemmän?

Ja sitte tuo jos tessu laitettas julkiseks ni oisko mahollista et nää 12v jannut tunkis tuonne ja piipittäis söpöillä äänillään? Ite voin myöntää et mul menis hermot alta aikayksikön:D Mut muute iha hyvä idis, vois kyl kokeilla.

siis turha täs on mitää helvetin NQ alkaa säätää.... ollaan jaymod klaani ja piste.
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:47 am

en oo ikuna tosta nq tykänny..kandee käyä kaikkien vähä muistelemassa sitä jollai nq servul..
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:53 am

Ballerium:>> kirjoitti:
Voitas tietty sillaiki sopia et osa pelaa tiettynä aikana siellä ja sit taas vaihtuis vuorot, emt. Tai sit sillai oman maun mukaa et jos vaikka jaymod servul on esim 5 membuu ja NQ servul 3 ni menis sit sinne mis on vähemmän?

No mun mielestä on typerää jos aletaan päättää muiden puolesta millä joku saa pelata ja millä ei. Ja toi taas, että jos toisella servulla on 5, toisella 3 ja pitäis mennä siihen missä on vähemmän, niin on taas aivan tyhmää. Siis jotkut jäsenethän on eXc:ssä sen takia että tykkää pelata tuolla meidän jaymod serverillä. Paras olis, jos vain sovittais jotkut tietyt tyypit tästä meidän tän hetkisestä porukasta sinne NQ serverille, ja kaikki sais pelata kummallaki serverillä aivan oman mielen mukaan. Kunha vaan sinne NQ saatais ne jotku tietyt tyypit jotka pitäis sitä pystyssä, aktiiviset jne. Fuse olis yks VARMASTI Smile

Ballerium:>> kirjoitti:
Ja sitte tuo jos tessu laitettas julkiseks ni oisko mahollista et nää 12v jannut tunkis tuonne ja piipittäis söpöillä äänillään? Ite voin myöntää et mul menis hermot alta aikayksikön:D Mut muute iha hyvä idis, vois kyl kokeilla.

Niille publille tulis oma kannu ja meille eXc:lle oma kannu. Ja me voitais mennä niiden kannulle mut ne ei vois tulla meiän, eli joka tapauksessa saatais olla aivan rauhassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:56 am

näihhä se pitää tehhä,minä ainnai haluun olla jaymodil!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ballerium:>>
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Ballerium:>>


Viestien lukumäärä : 47
Reputation : 1
Join date : 23.10.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 4:59 am

Shoesize kirjoitti:
Ballerium:>> kirjoitti:
Voitas tietty sillaiki sopia et osa pelaa tiettynä aikana siellä ja sit taas vaihtuis vuorot, emt. Tai sit sillai oman maun mukaa et jos vaikka jaymod servul on esim 5 membuu ja NQ servul 3 ni menis sit sinne mis on vähemmän?

No mun mielestä on typerää jos aletaan päättää muiden puolesta millä joku saa pelata ja millä ei. Ja toi taas, että jos toisella servulla on 5, toisella 3 ja pitäis mennä siihen missä on vähemmän, niin on taas aivan tyhmää. Siis jotkut jäsenethän on eXc:ssä sen takia että tykkää pelata tuolla meidän jaymod serverillä. Paras olis, jos vain sovittais jotkut tietyt tyypit tästä meidän tän hetkisestä porukasta sinne NQ serverille, ja kaikki sais pelata kummallaki serverillä aivan oman mielen mukaan. Kunha vaan sinne NQ saatais ne jotku tietyt tyypit jotka pitäis sitä pystyssä, aktiiviset jne. Fuse olis yks VARMASTI Smile

Luulempa et monikaa ei halua siirtyä vakituisesti sit sinne NQ servul (including me). Eli idea ei kannata. Se toimii jos porukka sit tosiaa vapaaehtoisesti pelais siel NQ servul ja pitäs jtn rotia mut ei se toimi noin
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 5:00 am

Mie voi ihan SUOSIOLLA pelata kummalakin serverillä mikäli se NQ hostataan, ja tietenkin NQ:lla enemmän kun sen menin tänne ny sanomaan Very Happy
Sit vois joskus olla sellasta et oli NQ vakiot vs. Jaymod vakiot Smile jne.

E: helvetti puolustan omaa kantaani henkeen ja vereen I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 5:02 am

Fuse kirjoitti:
Mie voi ihan SUOSIOLLA pelata kummalakin serverillä mikäli se NQ hostataan, ja tietenkin NQ:lla enemmän kun sen menin tänne ny sanomaan Very Happy
Sit vois joskus olla sellasta et oli NQ vakiot vs. Jaymod vakiot Smile jne.

E: helvetti puolustan omaa kantaani henkeen ja vereen I love you


no ei mulla NQ:ta mitään vastaan ole mut ei se siltikään kannata.. o_O
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 5:05 am

Mä voisin myös pelata NQ:lla, en oo koskaan pelannu sitä kunnolla, koko mun pitkän ET urani aikana ehkä 10 tuntia, jos sitäkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 10:49 am

Shoesize kirjoitti:
Mä voisin myös pelata NQ:lla, en oo koskaan pelannu sitä kunnolla, koko mun pitkän ET urani aikana ehkä 10 tuntia, jos sitäkään.

TELVE!
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 7:15 pm

Okey. Miten mä nyt tän asian kanssa etenisin: Yrittäisin saada näitä meijän servun aktiivi pelaajia tänne foorumille kertomaan oman mielipiteensä, ettei tulis saman laista häslinkiä kuin sFc:llä ilmeisesti on atm. On totta että uusille servereille/modille on vaikeaa saada pelaajia, koska ne jotka eivät ole eivät ole (tässä tapauksessa) NQ:ta kokeilleet saati edes kuulleet siitä ovat tietenkin ennakoluuloisia -> pelaavat 10min ja toteavat paskaksi.

Jätetään asia hautumaan ja katsotaan mihin tämä johtaa.

-Fuse
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Tammi 08, 2011 6:24 am

Fuse kirjoitti:
Okey. Miten mä nyt tän asian kanssa etenisin: Yrittäisin saada näitä meijän servun aktiivi pelaajia tänne foorumille kertomaan oman mielipiteensä, ettei tulis saman laista häslinkiä kuin sFc:llä ilmeisesti on atm. On totta että uusille servereille/modille on vaikeaa saada pelaajia, koska ne jotka eivät ole eivät ole (tässä tapauksessa) NQ:ta kokeilleet saati edes kuulleet siitä ovat tietenkin ennakoluuloisia -> pelaavat 10min ja toteavat paskaksi.

Jätetään asia hautumaan ja katsotaan mihin tämä johtaa.

-Fuse

sounds like a plan. ps. jos heität jotai NQ servujen IP:eitä ni jengi voi mennä sinne koittamaan tjsp?
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Tammi 08, 2011 8:07 am

Katon huomen niiden IP:t mul on pari linkattu et etusivulta
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Tammi 08, 2011 8:29 am

Fuse kirjoitti:
Miten mä nyt tän asian kanssa etenisin: Yrittäisin saada näitä meijän servun aktiivi pelaajia tänne foorumille kertomaan oman mielipiteensä

Mission impossible.. Yritin tota joskus, ei tuu onnistumaan. Voit toki yrittää mut yhtä tyhjän kanssa, eivät jaksa tehdä käyttäjiä saatika sitte kommentoida.

Fuse kirjoitti:
ovat tietenkin ennakoluuloisia -> pelaavat 10min ja toteavat paskaksi.

Tulee tapahtumaan varmasti joidenkin pelaajien kohdalla, mutta kaikkea ei voi saada mitä haluaa. Ja varmasti uusia pelaajiakin tulee, ei kaikki tule olemaan vanhoja eXc jaymodilaisia. Tulee uudet vakkarit jne.

Muutenki oon todella ton 20 slottisen NQ servun oston kannalla, se olis sen 20 euroa jos tuolta samasta paikasta mistä jaymod servu, ja minusta se on pyöriny ihan hyvin niin miks ei? Jos pidetään vielä joku miitti tässä kevään aikana niin voitais kaikki kerätä kolehti jollekki tyypille joka jaksaa vääntää paypalin kanssa ja ostaa serverin. (Huom. En luota Maaniin, se olis varmasti tarjoutumassa kyseiseen tehtävään)

Aluksi vaikka kuukaudeksi ostaa ja katsoo mitenkä etenee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Tammi 08, 2011 11:50 pm

Jep, 20 slottisel ois ihan hyvä kokeilla aluks.
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Tammi 09, 2011 2:12 am

käykee siellä mad servulla esim..en ainakaa minä tykkee siitä modista ja sfc:ltosi överi modi,ennemminki leikkimistä ku pelaamista.taitaa toi jaymod olla kuiteski se ainut hyvä tai pelattava
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Tammi 09, 2011 3:14 am

Kaikki valittaa vaan joo sen on huono.
Olisko joku syy miks se on huono? Siis joku kunnon syy, kiitos

E: Syysksi ei sitten lasketa sitä että ette osu mihinkään, NQ:sa on aika pienet hitboxit, ja se oli yks syy miks mä tykkään siitä ennemän Smile

Hain IP:t 2 hyvälle serverille

-=PDP=- NQ Europe 212.187.246.106:2796 (Tällä toimin joskus Admininä, tällä klaanilla on YLEINEN TEAMSPEAK, menkää sinne valittaa Smile)

-=AN=- NQ Europe 95.211.15.89:27960 (Tää on mun mielestä parempi kuin edeltävä)

Enjoy
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Tammi 09, 2011 7:46 pm

Lisäsin muutamia juttuja tosta NQ:sta ekaan viestiin. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Tammi 10, 2011 6:13 am

Joo siis eihän tässä oo enää mikään muu esteenä paitsi rahat + adminit.

Fuse ja minä ollaan jo valmiita olemaan NQ admineita ainaki sen aikaa ku sitä testataan, tosin en voi lopettaa jaymodilla pelaamistakaan, että molempia tulen silti pelaamaan. Mutta NQ serverin tulemis vaiheissa pelaisin vain NQ:ta sen aikaa kunnes server alkaa toimimaan.

Rahakaan ei sinänsä oo suuri kysymys, jos sen sais jotenki kolehdilla. Esim kaikki lähettää jollekki paypaliin vähän tai jotain.. Jos ei muuten niin seuraavalla miitillä sitten. Vaikka tuo 20e ei sinänsä oo kauheasti, niin olis se silti kiva jos porukka osallistuis.

Ja niinku harakalle oon jo ilmottanu, niin mäntyharjulla tuun antaa sille 10e joka auttaa edes vähän tuon jaymod servunki ylläpitoa Razz Jos jokainen tekis saman niin tuo olis pystyssä vielä vuoden päästäkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Tammi 10, 2011 9:57 am

pistäkee joku tilinumero tänne servulle jonne vois laittaa rahhoo se kasvattais mahhhoo..sinne vois halutessaan laittoo mania ken tahtoo..ainaki sfc:lla se toimi ku lahjoteltiin antille k aljarahastoon vai minne lie männy minä ainaki voin jonku kybän sillon tällön laitella
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Tammi 10, 2011 10:00 am

ja senhän saa kiinni sen servun jos ei toimi hommelit ja plaa plaaa plaaa lumitöihin menen plaaaaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Tammi 10, 2011 7:01 pm

Mä voin maksaa kolehtina miitissä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi


Viestien lukumäärä : 71
Reputation : 11
Join date : 25.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi

No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 2:05 am

Aha täällä on tällänenki ehotus tehty :DD joku on taas aivan pihalla asioista vai täh? Smile) joo tuota ite olen tätä no quarterii hakannu aikanaa ja oli iha ok, mutta aina tykänny jaymodista enemmä Smile jos meinaatte toise servun laittaa siks aikaa, että saa kokeiltua ni oke, hieno idea! kuitenki jotenki on todella vahva tunne jossain tuolla syvällä rinnan alla, että porukkaa tulis pelaa loppujen lopuksi enemmä jaymodille, koska siellä hakkaavat 24/7... BUT ONLY TIME WILL TELL, tjn =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
No Quarter, No Quarter...
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Suggestions / Ideas-
Siirry: