Aattelin käydä seuraavan viikon maanantaina ostamassa ton 1.6 + sorsan ja yritän kumota mun törkeät ajattelu tavat CS pelaajista. Kuiteski ovat samanlaisia kuin wowittajat niistä vaan kerrotaan kaikenlaisia urbaanin legendoja. ES, CS Jonne Ja onhan sillä enemmän pelaajia kuin ET:llä niin ei se ihan toivoton voi olla.
1.6 on vissiin HC pelaajat ja sitte sorsassa on nää casuaalit. Tuo sorsa näyttää kiinostavammalta mutta katsotaan ny. Joku muu saat sit tulla mun kanssa, en kuitenkaan kestä yksin
Kysymyksiä: Mikä tää CS online oikein on? Näyttää aika samalta kuin 1.6. Onka CS:ssä jotain yksinpeliä, vai onko se vaan online pohjanen?
Joku vois tehdä tonne toiset pelit topiciin esittelyt sorsasta ja 1.6 niin tiedän mitä odottaa.
SEURAAVA VIIKKO: CS TESTI VIIKKO! Väännä sitä sen viikon vaikka väkisin! Myöhäinen uudenvuoden lupaus *salute*
Eli päätin nyt ostaa tälläisen klassisen peli paketin: CS 1.6, CS: S ja Battlefield 2. -> Battlefield play4free sitte ku se tulee
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 14, 2011 8:37 am
Fuse kirjoitti:
Aattelin käydä seuraavan viikon maanantaina ostamassa ton 1.6 + sorsan ja yritän kumota mun törkeät ajattelu tavat CS pelaajista. Kuiteski ovat samanlaisia kuin wowittajat niistä vaan kerrotaan kaikenlaisia urbaanin legendoja. ES, CS Jonne Ja onhan sillä enemmän pelaajia kuin ET:llä niin ei se ihan toivoton voi olla.
1.6 on vissiin HC pelaajat ja sitte sorsassa on nää casuaalit. Tuo sorsa näyttää kiinostavammalta mutta katsotaan ny. Joku muu saat sit tulla mun kanssa, en kuitenkaan kestä yksin
Kysymyksiä: Mikä tää CS online oikein on? Näyttää aika samalta kuin 1.6. Onka CS:ssä jotain yksinpeliä, vai onko se vaan online pohjanen?
Joku vois tehdä tonne toiset pelit topiciin esittelyt sorsasta ja 1.6 niin tiedän mitä odottaa.
SEURAAVA VIIKKO: CS TESTI VIIKKO! Väännä sitä sen viikon vaikka väkisin! Myöhäinen uudenvuoden lupaus *salute*
Eli päätin nyt ostaa tälläisen klassisen peli paketin: CS 1.6, CS: S ja Battlefield 2. -> Battlefield play4free sitte ku se tulee
kerro ku saat 1.6 , tullaan zaazin kans pelaa sun kans STEAMI JAKOO ROTTA!
tonza Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 198 Reputation : 5 Join date : 15.11.2010 Ikä : 44 Paikkakunta : Kuopio
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 14, 2011 8:41 am
älkää pelatko csssäää se o myrkyllistä mielelle ja aiheuttaa epilepsiakohtauksia nuorissa
Brandon Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 76 Reputation : 1 Join date : 01.10.2010
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 14, 2011 8:56 am
CS:iin kyllästyy nopeesti, tai siis minä ainakin
Tero. Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 36 Reputation : 0 Join date : 14.07.2010
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 14, 2011 11:09 am
cs o kaahee tyhmä peli.. ei kannata pelata
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
Noin mäkin ajattelen, ainakin viellä, ihan kiva sitä on eka testata kunnolla ja sit vasta arvostella sitä oikeesti
Ja tosiaan maanantaina sen hommaan mut torstaina vasta kerkeen sitä pelata kunnolla. Mulla on muuta tekemistä alkuviikosta.
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse La Tammi 15, 2011 12:52 am
Mullaki on CSS ja CS 1.6, voin tulla pelailee jos muutki tulee
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse La Tammi 15, 2011 8:08 am
Shoesize kirjoitti:
Asiaa! En jaksa sitä yksin kuitenkaan tahkoa näin aluks
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse La Tammi 15, 2011 8:24 am
Fuse kirjoitti:
Shoesize kirjoitti:
Asiaa! En jaksa sitä yksin kuitenkaan tahkoa näin aluks
Näin aluks? Joko sulla on se? Jos on niin steam käyttistä jakoon niin aletaan tahkoo yhdessä. Okei, toi kuulostaa oudolta, ei oo mitään syytä huoleen jutta, en oo kiinnostunu fusesta vaikka se onki tollanen forum spämmeri
Brandon Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 76 Reputation : 1 Join date : 01.10.2010
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse La Tammi 15, 2011 8:56 am
Onhan minullakin CSS ja vois olla 1.6, mut en jaksa asentaa :p
Mitä tarkotat oikealla? Nyt sulla on 1.6 ja CZ, mut ei Sourcea. Eli sul on CS, CS:CZ, mut ei CS:S
Joo eiku mietin vaan ku kuores luki 1 mut sit katoin noit steam uutisia ni siel näköjään luki et cs on päivitetty 1.6 Sorsaa ei ollu enää kaupois katon sitä seuraaval viikol sit
Ja tosiaan mun steam nimi on Fus394
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 21, 2011 6:02 am
Todi, testi osa on loppu Iha hyvähän toi ET:n puolelle silti kallistun, tosin en oikein viel tiiä minkälaisia modeja siel on joku vois viellä pistää IP:n jollekin hyvällä servulle niin kokeilen jotain HC:ta
CS päsee nyt sitte niinkuin ET:n rinnalle eli sillon ku toi prkleen ET ottaa päähän --------> CS tai WoW
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Pe Tammi 21, 2011 6:38 am
Mä suosittelisin tämmösiä servuja kuin codename ja pelit.surffi ne on iha hyviä 1.6 cs
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Ti Tammi 25, 2011 4:50 am
Steeli kirjoitti:
Mä suosittelisin tämmösiä servuja kuin codename ja pelit.surffi ne on iha hyviä 1.6 cs
itse pelaan sielä.
zAAz Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 24 Reputation : 0 Join date : 11.05.2010
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse To Maalis 03, 2011 8:11 pm
Lisätkää steamii kiiiski jos haluutte pelaa HC:na CS 1,6 ;PP
aleksi Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 15.03.2011
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Ti Maalis 15, 2011 7:43 pm
Omega kirjoitti:
Itehä oon pelannu cs 1.6 jotai 5vuotta ja nyt vasta on ollu vähä taukoo. Paitsi enhä mitää publaa pelannu puoleentoistavuoteen pelkkää CB sillontällön. Mut laitaha steami nii lisäilen
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Ti Maalis 15, 2011 8:05 pm
Joo en pelaa CS:ää enää lainkaan.
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
Aihe: Vs: CS testiin by: Fuse Ke Maalis 16, 2011 3:14 am
aleksi kirjoitti:
Itehä oon pelannu cs 1.6 jotai 5vuotta ja nyt vasta on ollu vähä taukoo. Paitsi enhä mitää publaa pelannu puoleentoistavuoteen pelkkää CB sillontällön. Mut laitaha steami nii lisäilen