eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 30

Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi Empty
ViestiAihe: Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi   Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi I_icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 6:22 am

Joo mie haluan eXc:hen koska osaan pelata puukolla ja heitän yleensä itelleni medpackeja.. NIIN ja olenha pelannu ET:tä ainaki puol päivää ja mulla on xp:täki jo meidä servulla 2! Smile joo mie tiän, että tämä on liian pitkä ja asiallinen apply, mutta mulla nyt vain on asiaa! Pitäs vissii olla mikki jos aikoo sisää päästä? No mulla ei tuota ole... koska.... ööh... joo tuota... minun koira...ömmmm...hmmm.. joo nyt mie tiän ei minun koira tehny mitään, ku mie istuin vahingossa sen päälle ja söin sen :s nii ja ikää mulla on 8, mutta mulla on jo murrosikä ollu ja äänikään ei ole enää niin kauheen kimee, mitä 2 lasia rikkoutuu päivittäin, mutta se ei oo enää mitää verrattuna entisee..niin ja siis on mulla ainaki jo 2 kainalokarvaa, mutta alhaalla ei vielä näy... onko mulla siis murrosikä, kertoisko joku? :O

<3 Antzi
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa

Viestien lukumäärä : 476

Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi Empty
ViestiAihe: Vs: Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi   Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi I_icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 6:24 am

<3 Alatko?
Takaisin alkuun Siirry alas

Näin EI tehdä hakemusta - By: Antzi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hakemusta pukkaavi
» LUE JA KOPIOI HAKEMUSTA VARTEN!!!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Want to be member?-
Siirry: