eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudet modatut äänet tulossa!

Siirry alas 
+3
Jazka
Ellen<3
Error #345
7 posters

Uudet äänet tulossa!
Cool!
Uudet modatut äänet tulossa! I_vote_lcap83%Uudet modatut äänet tulossa! I_vote_rcap
 83% [ 5 ]
Uncool...
Uudet modatut äänet tulossa! I_vote_lcap17%Uudet modatut äänet tulossa! I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 6
 
Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimePe Maalis 18, 2011 5:56 am

Eli teen tässä uutta äänimodia serverille.

Tällä hetkellä äänipaketin koko on n. 11 Megaa, eli ylisuurta tiedostoa ei ole tulossa. Smile
Erinlaisia ääni on tällä hetkellä 99 joista 90 uusia!

Tein topicin sitä varten että voitte viellä ehdotella uusia ääniä!
[Pistäkää linkki äänen lataussivulle. Äänen TULEE olla .WAW muodossa!]

Kun äänipaketti on valmis julkaisen sen myös nettiin josta sen voi käydä lataamassa itselleen.

-----------

Voit myös esittää kysymyksiä äänimodauksesta, mikäli se kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimePe Maalis 18, 2011 9:22 am

Toivottavasti ns. perusäänet ei o luokkaa pellehermanni. Kai laitat pakettiin sen orgastisen headshot-naisöönen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimePe Maalis 18, 2011 5:52 pm

Joo koetan löytää sen naisääni headshotin. Smile

E: Nyt on sitte female headshot ääni, be happy Wink

E: Nyt modi on valmis, viellä saa ehdottaa viimehetken lisäyksiä ennen kuin pistän sen nettiin.

E: Yleisön pyynnöstä, femaleheadshot korvataan etpro kilinällä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 4:07 am

Yleisö voipi haistaa vidun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jazka
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 164
Reputation : 0
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Konnevesi

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 10:51 am

Vooikun olet oomeeka kiltti, ihanaa ko pääsee kilistelee
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 6:13 pm

Jah, kunhan se mun ääni mod ensin ilmestyy filefronttiin, niin voi lämäyttää sen servulle kanssa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 7:07 pm

Eli äänitiedostossa oli eilen jotain häikkää kun se ei suostunut latautua pelaajille.
Pistin linkin UPLOAD.EE sivulle josta voit ladata äänet jo valmiiksi.
Tiedosto ei ole viellä kerennyt filefronttiin.
Itse tiedostossa ei ole vikaa koska se toimi LAN serverillä.
Koetan saada sen servulle tulevan viikon sisällä, tai tänään mikäli se filefronttiin saapuu.

Lataa
Takaisin alkuun Siirry alas
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi


Viestien lukumäärä : 71
Reputation : 11
Join date : 25.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 8:29 am

perkule täällähän on tapahtunu vaikka mitä ihmeellistä ja kummallista, ku olen ollu lomailemassa! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 8:51 am

Helvetti, 24h sitten lähetin sen äänimodin filefronttiin mut ei ole vieälläkään tullu vastausta Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeTi Maalis 22, 2011 2:29 am

Ratkaisin lataus ongelman: tiedosto pitäsi ladata siltä sivulta minkä ET teille automaattisesti aukas eli: jaymod -> lataa tiedosto zz_exc11.pk3
Mutta en ole keksinyt viellä miten saisin sen ladattua teille automaattisesti, eli saatte odottaa viellä hetken Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Omega pvm Ti Maalis 22, 2011 8:14 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeTi Maalis 22, 2011 7:56 pm

Äänimod on nyt toiminnassa servulla!
Näyttäisi toimivan ongelmitta, ja nyt lataus sydeemikin toimii normaalisti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jazka
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 164
Reputation : 0
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Konnevesi

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 7:09 pm

Tuo on kiva tuo uus, mutta eihän tuossa vanhassakaan mitään vikaa ollu. Paitsi parhautta on ku nuo heduäänet muuttu ! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 7:33 pm

Joo ei olihan se vanhakin hyvä, mut on kiva tuoda pelaajille uutta sisältöä
Smile

Kaikken parasta kyllä soundeissa on uus headshot ääni ja 30s rankaisu jos obua ei tehny (inkkari musa mapin viimeisellä 30s aikana) Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 8:47 pm

joo noi uudet äänisysteemit..mun piti eilen pysahtya 5 minuutiks ja miettia oonko tulossa hulluks..mut sit muistin et oon jo et ei mitaa hataa.aika sairasta sekoilua laitatteks tänne ne ohjeet jolla sai ne voicechatit pois päältä iha va jos joku esim.minä en kykene pelaamaan ja kuuntelemaan tuota really hulluutta yhtä aikaa:)tai vaihto ehtoisesti spam automute?oli hivella joskus kaytössa ja mutea tuli koko aika hehe mut rajotti jonku verrran,.siel oli myös kirosanoille automutet mut ei sellast voi ku ei kukaa vois enää puhua mitää
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 11:38 pm

cg_novoicechats 1 <- äänet pois
cg_novoicechats 0 <- äänet päälle

toivottavasti auttoi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 11:41 pm

ET:n paras komento: /cg_novoicechats 1
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 8:48 am

Paskaa, paskaa, paskaa, paskaa, paskaa, paskaa ja vielä kerran paskaa:P cg_novoicechats 1 muute hyvä, mutta sitte soundien lisäks menee need a medic jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:57 pm

Brandon kirjoitti:
Paskaa, paskaa, paskaa, paskaa, paskaa, paskaa ja vielä kerran paskaa:P cg_novoicechats 1 muute hyvä, mutta sitte soundien lisäks menee need a medic jne.

Eipä ole hirveästi tullut viellä valituksia, paitsi aaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaAAAaaaAaaAAaaaaaAaaaaAA äänestä (saa pois päältä kun painat limbo menun päälle ja sitten suljet sen, mutta sen on kyllä ihan hauska mun mielestä, tosin olen kuullut sitä ääntä jo viimeiset 3 vuotta kun olen ollut yhellä NQ servulla pelaamassa Very Happy Itse nautin siitä kun omatekemää sound modin ääniä spammitaan, mut kaikki ei voi tykätä Wink
Tosin ton yupi yupi, ja wipi wipi äänet tais olla virhe Very Happy


btw, mihin tarviit medic/ammo ääntä? Pelaaien yläpuolella on kyllä se iconi, jos ne tarvii hpta tai ammota. Onhan nuo äänet poissa mullakin iltapäivällä kun lapset tulee leikkimään servulle äänillä.

Jos siellä on vaan pari kolme jätkää jotka spämmii ääni niin sitten vaan konsoliin:

/ignore (pelaajan nimi)
Ilman sulkuja ofc, tai mute. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudet modatut äänet tulossa! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet modatut äänet tulossa!   Uudet modatut äänet tulossa! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet modatut äänet tulossa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ongelma servuun tulossa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Suggestions / Ideas-
Siirry: