eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 exc support team

Siirry alas 
+4
Error #345
Shoez
laama
tonza
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 4:27 am

Liekö oli juttua tuosta nextmap voten puuttumisesta jossain muualla, vaan eipä jaksanu tonkia ku just rekisteröidyin Smile

Eli mikä mahtaa siihen syynä olla? Ainakin ite aikuisena ihmisenä tunnen oloni rauhallisemmaksi, jos SUOMEN KANSA (Razz) päättää, että nyt siirrytään uusille metsästysmaille, kuin silloin, jos joku tyyppi joka on esim. xp:n perusteella saanu oikeudet nextmappiin tuuttaa korvat vallantunteesta kohisten nextmappia omien mieltymystensä mukaan.

Tämä aiheuttaa mahdollisesti vain sen, että vote on edelleen olemassa, yks huutaa "senkin siakkeet, tätä pelataan! (F2)" ja toinen "hei pumpuli, oot mun paras kamu, seuraavaa ktos! (F1)" ja sitten ko. henkilö tekee päätöksensä omien mieltymystensä mukaan.

Mutta tämä vain oma näkemys, ei sen väliksi vaikka joku mielivaltaisesti niitä vaihteliski, ei mappeja muutenkaan saa niin, että ne kaikille olis mieleen, ja pelaamaanhan tuonne tullaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jazka
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 164
Reputation : 0
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Konnevesi

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Huhti 30, 2011 2:41 am

Servulla ollaan kyselty, että millaisia mappeja haluiaisitte pelata? Ne vastaa "sellasii mis o hyvä obj.." Ja kun sanotaan että foorumeilla olisi palsta, jonne voisi käydä kertomossa mapit, mitä tahtoisi kiertoon, kuulemme "ei jaksa".. Turha minun mielestä on silloin valittaa.. Mistä engineerit tietävät millainen mappi on sellainen jossa on hyvä obj muiden mielestä? Tällasta tänään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Huhti 30, 2011 3:17 am

+1 Jazkan viestiin, koittakaa itse keksiä mappeja jotka käy kaikille..

OH WAIT,

EI SELLASIA OLE. : )))
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Huhti 30, 2011 10:34 pm

mun mielesta vois pitaa vaikka jossai välis sellasen original maps session,ois tietty aika vaik vaan perusmappeja.oasis,rush,dump,jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 4:32 am

Niin, en tiiä vastailitteko noiden mappien suhteen tohon mun viestiin vai ihan yleisesti. Varmaan samasta syystä jengi ei käy ehdottelemassa mappeja, ku ne ei kuitenkaan kaikille käy, ja fakta on tosiaan se, että nurinaa tulee jokatapauksessa.

Mutta se ei vielä selitä ainakaan mulle, miks nextmap-vote puuttuu? Jos vaikka koko pelaava sakki olis sitä mieltä, että seuraava map kelpais, tai vaikka enemistö, niin miksi kieltää tai canceloida moinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 9:23 am

votet menee liian helposti lapi ja siel o sellanen porukka jotka paukuttaa sita nextmappia joka mapin alussa uhallaan
montakin kertaa hermo menee siihen
Takaisin alkuun Siirry alas
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi


Viestien lukumäärä : 71
Reputation : 11
Join date : 25.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 9:25 am

nextmap jätettiin pois tarkoituksella, koska servulla oli joka mapin alussa järjetön votespammi päällä.. sitä ei jaksa kuunnella kukaa ku 20 henkee votee koko aja eri mappia Smile + koska mappi kierrot tehdään toiveiden mukaan en näe mitään syytä pitää nextmap votea servulla, in the end nehä on mappeja jotka on valittu pelaajien pyynnöistä Smile vähä turha tulla porukalla itkee paskoja mappeja, koska pallo on annettu kuitenki pelaajille tässä asiassa.. se nyt vaan on voivoi, jos sitä ei jaksa käyttää.. mun puolesta siinä vaiheessa pidetään naamat ummessa ja silmät ruudussa ja pelataan tai ei pelata PISTE.
Takaisin alkuun Siirry alas
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 11:44 pm

No taitaa olla vaikuttamisen mahdollisuudet melko rajalliset, vai otatteko kiertoon 300 mappia, mitä jokainen on valinnu ja oletatte, että ne pelaa sen 299 mappia tyytyväisenä putkeen tietäen, että sieltä tulee yks hyvä map? Wink

Se, että jengi itkee paskoja mappeja on turhaa tietty, mutta se, että esim. jos admin ei oo paikalla ja jengiä on tosi vähän, on vielä enemmän turhauttavaa pelata jotain MLB mappia 3on3 yms.

Ja eikö tuohon voteen saa aikarajoituksen, ainakin joillekki modeille saa, niin ei tarvi sit kuunnella sitä pimputusta jos hermoon käy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





exc support team - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: exc support team   exc support team - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
exc support team
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» How to signup team?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Suggestions / Ideas-
Siirry: