Genesis!? Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 1 Reputation : 0 Join date : 24.04.2010
| Aihe: #Genesis!? hakemus :) La Huhti 24, 2010 1:24 pm | |
| Ikä: 15 Nimi:Teo xfire: 999911111 Asuinpaikka: Suomi,Espoo,Järvenperä Miksi juuri haluaisit liittyä eXc|: koska oon ettiny suomalaista claanii jo pitkää ja jätin |BeeR| claanin sen takii (Se oli aika hyvä claani.) Vahvuudet Et:ssä?: Medic oon aika hyvä sil Kauan olet pelannut et:tä?: noin 3 ja puol vuot mut siin on ollu noin 5kuukaut taukoo, oon alottanu taas joku vuos sitte Muuta tietoa: Jos on jotaki asiaa nii addatkaa mut mesee mun msn on teo_vanttaja@hotmail.com.Mun nykyne et nimi on #Genesis!? , mut se voi olla esim: $panky:) , #PiGgY:) , Fr!tzzz* , kApS!? Aktiivisuutesi?: noin 1-6h päiväs Entiset claanit?: |BeeR| , |SSC| , -SSoW- , |BB| , |UF| , =[JFF]= , PA| siin tais olla kaikki xD xD xD xD | |
|
MacGyver Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!
Viestien lukumäärä : 19 Reputation : 0 Join date : 04.04.2010 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: #Genesis!? hakemus :) Su Huhti 25, 2010 6:17 am | |
| En ainakaan servulla sinua ole näkyilly... | |
|
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: #Genesis!? hakemus :) Ma Huhti 26, 2010 6:15 am | |
| - Genesis!? kirjoitti:
- Ikä: 15
Nimi:Teo xfire: 999911111 Asuinpaikka: Suomi,Espoo,Järvenperä Miksi juuri haluaisit liittyä eXc|: koska oon ettiny suomalaista claanii jo pitkää ja jätin |BeeR| claanin sen takii (Se oli aika hyvä claani.) Vahvuudet Et:ssä?: Medic oon aika hyvä sil Kauan olet pelannut et:tä?: noin 3 ja puol vuot mut siin on ollu noin 5kuukaut taukoo, oon alottanu taas joku vuos sitte Muuta tietoa: Jos on jotaki asiaa nii addatkaa mut mesee mun msn on teo_vanttaja@hotmail.com.Mun nykyne et nimi on #Genesis!? , mut se voi olla esim: $panky:) , #PiGgY:) , Fr!tzzz* , kApS!? Aktiivisuutesi?: noin 1-6h päiväs Entiset claanit?: |BeeR| , |SSC| , -SSoW- , |BB| , |UF| , =[JFF]= , PA| siin tais olla kaikki xD xD xD xD katellaan sitten ku viel skeletor & bladea stenillä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: #Genesis!? hakemus :) | |
| |
|