eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lumppuplumlum

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
plum
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 7
Reputation : 0
Join date : 29.03.2011

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 3:09 am

Hieno meininki, viskaan naden spawntimen mukaan ja tapan kaks vihuu, teiän membut alkaa vinee WH:sta. 10 sec myöhemmin tulee "server disconnected for unknown reason", meen takas olettaen et se oli kikki ja sit vineette jostain auto-unbannerista.
Ilmeisesti Echo yritti bänniä mut, eikä onnistunu Very Happy

Teille jotka ette tienny, nii noi unbännerit vaihtaa aina guidin. Mä tulin takas mun omalla guidilla millä oon aina pelannu (eli toisinsanoen omalla xp:llä ja adminlevelillä), eli te ryssitte sen bännin.
En oo tulossa trollaamaa teiän servulle ennen ku tää on selvitetty, eli ei sillä ny merkitystä oo.

Sit itse asiaan... Mä saan aika usein bännejä publilla, ja oon omaksunu sellasen käytännön et otan demolle kaikki mäpit mitä pelaan, koska yleensä noi publa-adminit ei älyy ottaa, tai sit se on joku 30 sekunnin pätkä missä ei näy vittuakaa.
Mulla on demolla joka ikinen mäppi mitä oon pelannu lähiaikoina teiän servulla (mukaan lukien se missä "sain bännit"), ja oon valmis uppimaa ne kaikki jos on tarvis. Niit on jtn 70 - 100, eli ihan vitusti.

En upi niitä vielä, te syytätte mua häxäämisestä nii te tarviitte todisteita. Erillispyynnöstä voin uppia omat demoni.
Ja viel yks juttu, voin mennä ihan hyvin pelailee muualle jos en oo tervetullu teidän servulle, mutta en halua bännejä häxeistä, koska oon pelannu reilusti.
Toivottavasti voitais käsitellä tää asia niin kuin aikuiset.

Terveisin plum
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 3:22 am

Mm.. Oliskohan sulla yhtä goldrushia missä vihu oli savunpeitossa, mutta omalla koneella näin sen pään oikeen vallanmainiosta sieltä savun seasta, siltikää sä et ampunu sitä vaa haahuilit ihan tyhmänä vähän aikaa ihan sen vieressä ja sitte ku savu lähti suht koht kokonaan aloit vasta ampumaan sitä.

Jos kerta oot niin hyvä ja saat banneja joka servulta, niin ihmettelen vaan miks et ampunu sitä vihua ennen ku savut lähti kun sen selvästi näki liikkuvan siellä.

Samassa mapissa n. 1-2min sisään sellanen kiva rg kohtaus, heität ammo ja hela paketeilta rg:n ylös sinne mis on tank barrier #1, siin on se tavallaan parveke tai sellanen "silta", heität siihen koloon rg:n ja sielt kuolee jannu vaik sun kuvakulmast sitä ei ollu näkyny missää vaiheessa.

Ja koska meil ei oo PB:tä eikä mitään muutakaan anticheatia servulla nii on aika vaikee sanoo kuka häxää ja kuka ei, joten on myös ymmärrettävää jos tulee vahinko banneja, ne otetaan kyllä pois ajan mittaan jos toisia todisteita löydetään ja huomataankin ettei häxejä oo ollu käytössä.

Hoidetaan vaan niin kuin aikuiset, niinhän se on parasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
plum
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 7
Reputation : 0
Join date : 29.03.2011

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 5:00 am

Mä nyt uppaan ainaski ton mäpin demon missä sain bännit, toivottavasti hiukan nopeuttaa tätä prosessia. Yli 20 unbantopiccii kirjotellu jo tän vuoden puolella, alkaa puuduttaa pikkuhiljaa (demojen ansiosta unbännit joka kerta).

Koodi:
http://www.4shared.com/file/vrpW22BL/demo0051.html
Ite en nää tossa mitää erikoista. Se nade mistä teiän membut älähti, nii mulla on tohon mäppii (Baserace siis) sellanen nyrkkisääntö et sekunti tai pari vihun spawnin jälkee alan virittää nadee, ja viskaan sen aina siihen kahen pilarin välii. Yleensä siinä joku tipahtaa :p
Demo loppuu siihen "server disconnected for unknown reason" viestiin, oli se nyt sit kikki tai bänni tai mikälie.

Ja yks kysymys, saanko pelata sillä välin kun ratkomme tätä? Jos tää menee niin pitkälle et mä upin kaikki mun demot ja te rupeette käymää niitä läpi, nii urakassa vierähtää tovi jos toinenkin. En mielelläni vaihtais peliservua, mutta ymmärrän toki jos haluatte selvittää ensin tämän.

E: Toi Grush demo mitä pyysit, nii muistatko päivämäärää? Mul on 284 MB demoi teiän servulta, emmä pysty jtn tiettyä kaivamaa sieltä xD Varsinkaa kun en muista kyseistä tapahtumaa.
Harvemmin savun läpi meen roiskimaa, varsinki jos joku spekkailee. Useamman kerran tullu bännit pelkästää sen takii ku adminilla on paska config, eikä se nää sitä vihua minkä mä nään ihan selvästi omalla conffilla. Tää tilanne taas johtaa siihen et mun pitää postata niille asetuksia demoo varten, ja jopa opettaa miten conffia muokataan. Joka on perseestä. Useimmiten vaan oottelen et vihu tulee pois savusta, vaikka näkisinki sen ite.
En tiiä ymmärrätkö mun pointtia, mut mä en tykkää yhtää näist bänneistä. Ja jos mä pystyn välttämää osan niistä sillä että en paukuttele savun läpi, niin aina parempi.

Nää on ekat bännit täällä, nii en tietenkää syytä ketää mistää. Olen tietonen että mun pelityyli saattaa joskus näyttää epäilyttävältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 5:53 am

plum kirjoitti:
Yli 20 unbantopiccii kirjotellu jo tän vuoden puolella, alkaa puuduttaa pikkuhiljaa (demojen ansiosta unbännit joka kerta).

Mistäs kaikkialta oot saanu bannit ja unbannit? Ja miks et pelaa niillä servuilla enään?

plum kirjoitti:
Ite en nää tossa mitää erikoista.

Pitäiskö sun demoissa missään näkyä mitään erikoista? Enkä usko et toi banni/kick tuli sulle vain ja ainoastaan tän päiväsestä, oot saanu olla meidän tessun puheenaiheena jo jonki aikaa.

plum kirjoitti:
Ja yks kysymys, saanko pelata sillä välin kun ratkomme tätä?

Pelaa vaan, jos pystyt. Ei se ketään haittaa.

plum kirjoitti:
Toi Grush demo mitä pyysit, nii muistatko päivämäärää? Mul on 284 MB demoi teiän servulta, emmä pysty jtn tiettyä kaivamaa sieltä xD Varsinkaa kun en muista kyseistä tapahtumaa.

Jep tiiän kyl et on aika vaikee sanoo "se grush jossa tapahtu näin ja noin", enkä itekkää muista sitä päivää. Koitan kattoo omista demoista jos niist sais jotain selkoa mikä päivä ollu.

plum kirjoitti:
Nää on ekat bännit täällä, nii en tietenkää syytä ketää mistää. Olen tietonen että mun pelityyli saattaa joskus näyttää epäilyttävältä.

Jep ja olis parempi et kun tätä selvitellää niin itse bannin antajaki tulis puhumaan tänne että miksi antoi jne. Pitää kysellä klaanin sisällä kuka mahto olla tai kattoo banlistist.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
plum
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 7
Reputation : 0
Join date : 29.03.2011

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:07 am

Bänni/Kikki tuli Echolta.

Aikasemmat bännit on suurimmaks osaks EA:n ja IA:n servuilta. Yli 20 tulee jo niistä. Sit on jtn yksittäisiä muualla Epic, uce, jne. Unbännit samoista paikoista.
Noi on suurin osa niit Nodownload servui mis pyörii vaa kuus mäppii, ei niit aina jaksa. Ja ehkä vähän kyllästyin jatkuviin bänneihin.
Enemmän toi teidän servu viehättää, aina ollu sellain mielikuva et vähän tasokkaamman väen pleissi.

E:
Shoez kirjoitti:
Pelaa vaan, jos pystyt. Ei se ketään haittaa.
Okei, mä oletin että jos Echo yritti bänniä mut, nii pitäis pysyy poissa siihen asti kun saadaan tämä setvittyä. Eihän se välttämättä sen vika ollu jos bänni bugas Smile
Kiitoksia.

Ja se mitä sanoin tos ekassa viestissä pitää kutinsä yhä. Te ette tuu koskaan saamaan todisteita siitä että mä häxäisin, ja siihen on hiton moni hajonnu jo ennen teitä. Mä pelasin useamman vuoden erään nimeltämainitsemattoman klaanin servulla, ja koko sen ajan osa admineista "oli varma" et koodaan. Eikä ne koko sinä aikana saanu todistettua paskaakaan. Jumalaton määrä demoja, satoja tunteja turhaa admintyötä yrittäen bustata mua, ihan turhaan. Mul oli hauskaa :p
Eli jos teillä on epäluuloja siitä ettenkö pelais reilusti, nii te pääsette helpommalla ku sanotte vaa "painu mäkee". Bännejä koodeista en tule hyväksymään, mutta voin mennä muualle pelaamaan jos en ole tervetullut. En halua ärsyttää ketään, ja paljo helpompaa se ois nyt vaihtaa maisemaa ku vasta kuukauden päivät oon ehtiny teidän servulla pelailla.

Toisaalta taas, mä oon kohtelias ja ystävällinen pelaaja, teen obua ja hiilaan ja jaan panoksia, enkä vinetä. Jos me joskus päästää tän noitavainon yli, nii tuutte huomaamaa et oon ihan harmiton Wink


Viimeinen muokkaaja, plum pvm Ti Maalis 29, 2011 6:45 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
johnny the chipmunk
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
johnny the chipmunk


Viestien lukumäärä : 35
Reputation : 1
Join date : 02.08.2010

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:33 am

Huomaa kyllä et Echo kävi servulla Smile Ei tarvinnu ku mainita siitä että sen "elämänhankkimis" projekti ei tainnu hirveen kauaa kestää ni johan tuli mutea. Käyttää lue. abusee adminleveleitään ~50 kertaa enemmän kun muut eXc membut keskimäärin. Muutenkin melkonen ärripurri kiukuttelija keskenkasvunen se on sen tekstien perusteella. Tätä ei varmaa sais täällä sanoa ku pitää "respectaa" admineja, mut faktahan on se et pakottaminen kunnioittaa ku joku käyttäytyy noin on vähän vaikeeta. Esimerkiks se on aika huvittavaa et membut kannustaa servulla olijoita tulla foorumille mukaan niin Echo on täällä mylvimässä joka toiselle joka näin tekee painuvittuun- tyyppistä läppää. Smile Kai siitä on paljon hyötyä ku se halutaan mukana pitää. Omapahan on asianne.
Takaisin alkuun Siirry alas
plum
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 7
Reputation : 0
Join date : 29.03.2011

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:50 am

Totanoin, jätätkö ton asian ulkopuolelle? :p
Yritin pitää tän topicin sellasena että tulis selväks etten syytä ketään, haluun vaa todistaa etten koodaa.
Sä saat mun topicin näyttämään siltä että Echo olis syypää, mikä ei pidä paikkaansa. Echo ei edes specciny mua, se vaa laitto bännin ku muut membut luuli että häxään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:51 am

Tietenki echoa pidetään mukana, ok jannu eikä siinä mitään Smile

Tälläsiä "pikku" abuseejia on pari, en sano nimiä mutta tuota.. Ollaan huomattu ja varsinki klaanin johtoporras, ja sanon nyt jo, että minä EN siihen kuulu!, että turhaa tulla tänne pätemään mitään.. Mutta takaisin aiheeseen, he ovat huomanneet tämän ongelman ja he yrittävät keksiä siihen ratkaisua.

Ja kyllä nämä väärinkäsitykset saadaan hoidettua aika nopeasti kun huomataan että joku hiukan temperamenttisempi ja äkkipikaisempi ihminen on mennyt laittamaan bannit, mutet, orientit jne..
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
plum
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 7
Reputation : 0
Join date : 29.03.2011

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:55 am

Pliis jättäkää toi abuse keskustelu pois.
Teiän membut luuli että häxään, ihan asiallista bänniä silloin. Virheitä sattuu, ja mä oon enemmän ku tyytyväinen jos saan teidät vakuutettua ja pääsen takas pelailee
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitimeTi Maalis 29, 2011 6:58 am

Luulisin että se oli vain kick, ainaki näin minulle on sanottu.

Pelaile vain ihan rauhassa, avaa uus topic jos sulle tulee bannit joskus.

Lukkoon ->
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Sponsored content





Lumppuplumlum Empty
ViestiAihe: Vs: Lumppuplumlum   Lumppuplumlum I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lumppuplumlum
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk-
Siirry: