eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä

Siirry alas 
+8
tonza
Shoesize
noName
Error #345
$n!cker
Antzi
johnny the chipmunk
zAAz
12 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
zAAz
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa

Viestien lukumäärä : 24

zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä Empty
ViestiAihe: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:44 am

Moro pöytään!

Eli siis todellakin alkaa tympimään tällänen vitun paska systeemi että pari henkilöä päättää KAIKESTA liittyen eXc, oon CO-ldr mutta multa ei ole kysytty yhtään asiaa vaan kaikki vitun päätökset tekee engineerit ja nimeltä mainitsematon henkilö.. Mikä oli idea potkia ihmisiä vaikka on niin vitun paskassa kunnossa ettei melkeen ees pysty syömään, silti pitäis tulla tessuun ja servulle yms yms............
Miksi esim. Fat potkittiin? Ihan aktiivisesti (aktiivisemmin kuin moni muu) käy tessussa ja servulla... Mut todellakin mulla alkaa olee mitta täynnä koko paskaa...
Ihan oikeesti tässä ei oo enään mitään järkee... alkaa vaikuttaa pikku hiljaa sFc:n touhulta.. "päätökset tehään yhessä" JA VITUT... Eniten täällä painaa muutaman henkilön mielipiteet ihan sama mitä mieltä muut on..

Näillä näkymin en ole enään kauan kuvioissa mukana..

Ja Jutta älä ota henkilökohtasesti, MITÄ VITTUA SULLA TEKEE SERVERADMIN, mutta esim premellä ei ole, echolla ei ole, omegalla ei ole? siinä on samoja admin levuja ku sulla on ja omega inssinä.. Mutta ei... ei näy SA merkkejä
Takaisin alkuun Siirry alas
johnny the chipmunk
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
johnny the chipmunk

Viestien lukumäärä : 35

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 9:19 am

Ketkä täällä siis päättää kaikesta?
Antzi
Antzi

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 9:32 am

ku tässä kerran joku muukin avautuu niin kyllä voin myös omasta puolestani sanoa, että päätöksiähän ei tosiaan tehdä yhdessä tai niistä ei edes informoida vaan asiat vain tehdään.. SE että mappikierrot sun muut rullaa ja vaihtuu on hyvä asia ja toiveet otetaan huomioon, mutta monet muut servun asiat jätetään kertomatta ja tuntuu kuin asioita päätettäisiin hetken mielijohteesta muilta kyselemättä.. Vaikka toisilla on mahdollisuus säätää ja hommailla enemmän kuin toisilla, sen ei kuitenkaan pitäs kait tarkottaa sitä, että saa päättää asioista itsenäisesti.

Kuiteski pääasiassa homma on rullaillu hyvin, eikä itseäni nyt sen suuremmin (ainakaan vielä Very Happy) tämä homma ole alkanut vituttaa.. mulle pääasia on että pystyn pelaan ja pitään hauskaa servulla ja tessussa.. mutta totta kai kaikki edellä mainittu vaikuttaa siihen, onko hauska pelata vai ei, jote pyritään pitään homma hauskana eiksjeeeee Smile
$n!cker
$n!cker

Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 41

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 12:23 pm

Noniin sieltä tuli zaazilta paljon asiaa ja olen samaa mieltä.
Servun hoitamiseen on tultava muutos tai tosiaan tulee käymään sfc:t
DEMOKRATIA VALTAAN jaetaan valtaa yhteisillä päätöksillä!!
http://www.clan-exc.tk/
Error #345

Viestien lukumäärä : 476

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 6:43 pm

GodSpeed kirjoitti:

Jep, eli omakantani on näin aluksi tämä.
(Ehdotus)

Superior membuille, engineereille, co- ja leader levuilla olevilla tulee olla TS admin. Engi, co ja leader levuilla oikeusdet foorumeille, vähintään topicin lukitseminen/avaaminen.

Foorumin eXc|Leader nimi pitää vaihtaa eXc|Moderaattori tai jokin vastaava, soosi EI OLE eXc|Leader

Uusista jutuista mitä pistetään servulle (lukuun ottamatta mappikiertoa) tehdään topic jossa VOI ÄÄNESTÄÄ.
Osa klaanin jäsenistä ei käy foorumilla aktiivisesti, eli heille vaikka pokataan TS:ssä niin tiedetään heidän kanta, ennen kuin mitään pistetään servulle kysytään kantaa vähintään seuraavilta aktiivisilta jäseniltä:

eXc|Superior memberit

eXc|Engineerit

eXc|Co-Leadrit

eXc|Leaderit

Klaanista potkiminen:
Vaikka 2-3kk epäaktiivinen pelaaminen, ilman syytä voi johtaa klaanista ulospotkimiseen, ennen potkimista kuitenkin kysytään ovatko muut jäsenet, eli yllämainituilta levuilta onko heillä vaikka IRL tietoa missä nämä epäaktiiviset jäsenet luuraavat. Ja tietenkin jonkun lainen äänestys.

Klaanin sisälle ottaminen:
Ei ninja rekryämistä. Sisään ottamisesta päätetään äänestämällä. Mahdollisesti joskus aikaisemmin potkitut (syy epäaktiivisuus) jäsenet päästetään takaisin helpommin jos he osoittavat että ovat aktiivisia.

yms.

Who's with me?!
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 11:18 pm

Omega kirjoitti:
GodSpeed kirjoitti:

Jep, eli omakantani on näin aluksi tämä.
(Ehdotus)

Superior membuille, engineereille, co- ja leader levuilla olevilla tulee olla TS admin. Engi, co ja leader levuilla oikeusdet foorumeille, vähintään topicin lukitseminen/avaaminen.

Foorumin eXc|Leader nimi pitää vaihtaa eXc|Moderaattori tai jokin vastaava, soosi EI OLE eXc|Leader

Uusista jutuista mitä pistetään servulle (lukuun ottamatta mappikiertoa) tehdään topic jossa VOI ÄÄNESTÄÄ.
Osa klaanin jäsenistä ei käy foorumilla aktiivisesti, eli heille vaikka pokataan TS:ssä niin tiedetään heidän kanta, ennen kuin mitään pistetään servulle kysytään kantaa vähintään seuraavilta aktiivisilta jäseniltä:

eXc|Superior memberit

eXc|Engineerit

eXc|Co-Leadrit

eXc|Leaderit

Klaanista potkiminen:
Vaikka 2-3kk epäaktiivinen pelaaminen, ilman syytä voi johtaa klaanista ulospotkimiseen, ennen potkimista kuitenkin kysytään ovatko muut jäsenet, eli yllämainituilta levuilta onko heillä vaikka IRL tietoa missä nämä epäaktiiviset jäsenet luuraavat. Ja tietenkin jonkun lainen äänestys.

Klaanin sisälle ottaminen:
Ei ninja rekryämistä. Sisään ottamisesta päätetään äänestämällä. Mahdollisesti joskus aikaisemmin potkitut (syy epäaktiivisuus) jäsenet päästetään takaisin helpommin jos he osoittavat että ovat aktiivisia.

yms.

Who's with me?!

Tuota kun vielä hioo niin se on siinä, ja ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi helvetissä admin lvl on 19 asti? MIKSI HELVETISSÄ? mitä mä olen huomannu niin sielä on jollain randomeilla sellasia lvl että mutea ja kick voi laittaa oman tahdon mukaan... just asking?

sitten tämä sadistisin läppä Very Happy MUN RECRUITTERIN OTTAMAT HENKILÖT KLAANIIN NS"NINJA": soossi, pallo, balle, preme(muistaakseni annoin isomman lvl ja käskin laittaa tagit), Tobe.

mitä pahaa? muut recruitit laitoin postimaan foorumille hakemuksen joista KAIKKI YHDESSÄ specci jne

herää kysymys: MITÄ PAHAA MÄ TEIN!? eikö se ole iha hyvä juttu? jos zaazin ninja rekry kickittiin ni eikös balle, soossi, preme ja tobe pitäs potkia vittuun? HÄ?!

ei mulla muuta sanottavaa, tavataan tessussa.
Error #345

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 12:33 am

Niin siitä jennasta. Siinä oli sellaisia syita miks ei otettu, et en nyt tänne kirjota, mutta tessussa voin sanoa luottamuksellisesti.
$n!cker
$n!cker

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 12:38 am

ei kyse nyt ole siitä ketä potkitaan pois vaan jatkossa aletaan tekemään yhdessä näitä asioita omegan ehdotus olisi hyvä alku asian parantamiseen eli minun puolestani siitä olisi hyvä lähtemään punomaan taas hyvää yhteishenkeä cheers
Shoesize
in love <3
Shoesize

Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 1:01 am

Näitä asioita voisi sanoa suoraan tessussa ja kaikki mitä servulle on tehty ennen on kysyttä eXc leadereilta. (HaRaKKa & Jeesus)

Ketkä muut edes yrittävät tehdä jotain?

Kai sitä muiltaki esim . CO leadereilta kysyttäis jos tiedettäis että niitä kiinnostaa nämä asiat. Esim. Tonza ja tero, kannattaako edes vaivautua kysymään?

Ja sitten kun kysytään ei tule vastausta, siitä saa sellasen kuvan ettei ole edes mitään järkeä kysyä alunperinkään.

Foorumit: Moderaattori statuksen vaihtaa hetkessä, siinä ei mene kauaa.

Kaikille CO-Leadereille modet sivuille? En suosittele..

Leadereilla on jo kaikki valta foorumeilla, voivat tehdä mitä vain.

Engineerit eivät tarvitse moderaattori statusta foorumeilla, he ovat vain servujen ylläpitäjiä, elleivät leaderit toisin halua.

Rekrytointi on nyt tosi hyvä ja saisi pysyä sillä tavalla.

Potkimiset oli kysytty myös HaRaKKalta ja Jeesukselta, että ei kukaan täällä yksin päätä mistään.

Ja zAAz , kaikki mitä engineerit tekee on Leadereilta kysytty, me ei voida sille mitään että ne antaa käskyt ja me tehdään, se on meidän homma. Tietenki se pistää meidät näyttämään huonolta kun tulee joku ihme mappi, uudet adminlevelit (19 on leader ja XP:t jne niinku echo valitti että mitä ne XP jutut on, nekin oli kysytty, haluttu ja toivottu0 leadereilta!) Ei me voida sille mitään että me ollaan ne jotka osaa serveriä säätää eikä leaderit osaa, me vaa tehdää se likanen homma jonka ne antaa meille.

Pitbull antoi Yunille Channel Adminit tessuun, jotka HaRaKKa korotti koska Yuni on TS:ssä tosi paljon.

SA:t annettiin alunperin TS:ssä ihmisille, jotka ovat paljon paikalla ja luotettavia leadereiden silmissä.

Premellä ei ole SA:ta koska hän formatoi koneen (tai asens uudestaa windowsin) Ja saa SA:t kun vaan kysyy Leadereilta, minä en niitä anna kenellekkään!!!

Omega ei koskaan edes kysynyt SA:ta tessuun itelleen? Kannattais opetella aukasee suuta.

Echolle SA:t, niin kuin sanoin. Vain luotetuille annettiin SA:t tessuun kun TS muuttui julkiseksi!

Tonza, Tero sun muut CO-Leaderit.. Mitä ne tekee TS SA:lla muuta kun mahd. pahaa??? Ei pahalla, mutta en ite antais niille.. Niin temperamenttisia eikä kuitenkaa osaa ottaa banneja sun muita pois niin en suosittele ollenkaan.

Enkä syytä leadereita mistään mitä servulla tehdään jne, niistä kyllä puhutaan luotettujen henkilöiden kesken ja mielipiteitä kysytään luotetuilta ihmisiltä.

Muuta? Smile Voin vastata kaikkeen mitä kysytään, pienellä viiveellä tosin.
$n!cker
$n!cker

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 2:08 am

Hieno valaisu asiaan tiedän jo paljon enemmän cheers
itse en tee tessun arvoilla mitään mutta haluaisin silti olla enemmän mukana asioissa hommaan uuden mikin niin alan olemaan tessussa paljon aktiivisemmin
Antzi
Antzi

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 2:10 am

jos asioista keskustellaan luotettavina pidetyiden henkilöiden kanssa, miksi tässä hommassa on ylipäätään mukana epäluotettavia henkilöitä tai ketkä on näitä epäluotettavia henkilöitä ja millä perusteilla? Olis ihan siisti homma tietää tämä, koska en näe itse mitään syytä pitää sisällä epäluotettavina pidettyjä henkilöitä? Jos itse kuulun tähän kyseiseen listaan niin haluaisin mieluusti tietää syyn miksi ja mitä olen tehnyt, että epäluotettavan leiman olen saanut, kiitoksia! Smile
Error #345

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 2:16 am

Shoesize kirjoitti:

Omega ei koskaan edes kysynyt SA:ta tessuun itelleen? Kannattais opetella aukasee suuta.

Enkä varmaan edes viiti kysyä, veli käyttää saman koneen tessua... etteköhän tekin ymmärrä?
Muuten olisin jo varmaan kysyny.
Shoesize
in love <3
Shoesize

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 9:33 pm

Antzi kirjoitti:
jos asioista keskustellaan luotettavina pidetyiden henkilöiden kanssa, miksi tässä hommassa on ylipäätään mukana epäluotettavia henkilöitä tai ketkä on näitä epäluotettavia henkilöitä ja millä perusteilla? Olis ihan siisti homma tietää tämä, koska en näe itse mitään syytä pitää sisällä epäluotettavina pidettyjä henkilöitä? Jos itse kuulun tähän kyseiseen listaan niin haluaisin mieluusti tietää syyn miksi ja mitä olen tehnyt, että epäluotettavan leiman olen saanut, kiitoksia! Smile

Osa porukasta ollu niin vähän aikaa että ei vielä tiedetä ovatko he luotettavia vai eivät. Eikä kaikille voi laittaa SA:ta, mieti nyt. Vaikka olis kuinka luotettava, esim. conanhenket sun muut tän hetken TO:t mun mielestä suht luotettavia, eikä varmasti abuseis niillä. MUTTA! Sitten jos tapahtuukin jotain niin mitäs sitte. Mieluummi ei ota sitä riskiä. Ja parempi ettei TO/member levuilla oo samaa valtaa ku leadereilla.

Enkä mä tiedä ketä liidut pitää luotettavina. Ihan sisäpiiri logista voin kertoa et kysyin voisko brandonille ja yunille heittää setlevelin, ja tämä leader olisi antanut komennon brandonille muttei yunille, vaikka kaikki varmasti tietävät että yuni on myös hyvin luotettava henkilö.

Enkä usko että säkää oot saanu mitään leimaa, uskoisin et yli 80% eXc:läisistä on luotettavia joille vois heittää refut ja SA:t sun muut "tärkeät", mutta mitä ne tekee niillä? Ja oon vieläki sitä mieltä ettei kannata ottaa sitä riskiä.

Tajuatko nyt mitä tarkoitan?
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 2:51 am

Shoesize kirjoitti:
Näitä asioita voisi sanoa suoraan tessussa ja kaikki mitä servulle on tehty ennen on kysyttä eXc leadereilta. (HaRaKKa & Jeesus)

Kai sitä muiltaki esim . CO leadereilta kysyttäis jos tiedettäis että niitä kiinnostaa nämä asiat. Esim. Tonza ja tero, kannattaako edes vaivautua kysymään?

Ja sitten kun kysytään ei tule vastausta, siitä saa sellasen kuvan ettei ole edes mitään järkeä kysyä alunperinkään.

Engineerit eivät tarvitse moderaattori statusta foorumeilla, he ovat vain servujen ylläpitäjiä, elleivät leaderit toisin halua.

Potkimiset oli kysytty myös HaRaKKalta ja Jeesukselta, että ei kukaan täällä yksin päätä mistään.

Ja zAAz , kaikki mitä engineerit tekee on Leadereilta kysytty, me ei voida sille mitään että ne antaa käskyt ja me tehdään, se on meidän homma. Tietenki se pistää meidät näyttämään huonolta kun tulee joku ihme mappi, uudet adminlevelit (19 on leader ja XP:t jne niinku echo valitti että mitä ne XP jutut on, nekin oli kysytty, haluttu ja toivottu0 leadereilta!) Ei me voida sille mitään että me ollaan ne jotka osaa serveriä säätää eikä leaderit osaa, me vaa tehdää se likanen homma jonka ne antaa meille.

Pitbull antoi Yunille Channel Adminit tessuun, jotka HaRaKKa korotti koska Yuni on TS:ssä tosi paljon.

SA:t annettiin alunperin TS:ssä ihmisille, jotka ovat paljon paikalla ja luotettavia leadereiden silmissä.

Premellä ei ole SA:ta koska hän formatoi koneen (tai asens uudestaa windowsin) Ja saa SA:t kun vaan kysyy Leadereilta, minä en niitä anna kenellekkään!!!

Echolle SA:t, niin kuin sanoin. Vain luotetuille annettiin SA:t tessuun kun TS muuttui julkiseksi!

Tonza, Tero sun muut CO-Leaderit.. Mitä ne tekee TS SA:lla muuta kun mahd. pahaa??? Ei pahalla, mutta en ite antais niille.. Niin temperamenttisia eikä kuitenkaa osaa ottaa banneja sun muita pois niin en suosittele ollenkaan.

Enkä syytä leadereita mistään mitä servulla tehdään jne, niistä kyllä puhutaan luotettujen henkilöiden kesken ja mielipiteitä kysytään luotetuilta ihmisiltä.

kyllä mä uskoisin että tero ja tonza on sua luetettavampia iha jo elämänkokemuksen myötä, se on hienoa kun sä puhut ihmisistä ketkä on sua vanhempia epäluotettavina? ootko samaa mieltä jeesuksesta ja zaazista? Smile mielenkiinnolla odotan sun kantaa asiaan. kyllä mä sanoisin että mielummin noille vanhemmille niitä admineja ja oikeuksia kun meille nuoremmille INCLUDING YOU.!

~Echo
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 2:58 am

Shoesize kirjoitti:
Antzi kirjoitti:

Osa porukasta ollu niin vähän aikaa että ei vielä tiedetä ovatko he luotettavia vai eivät. Eikä kaikille voi laittaa SA:ta, mieti nyt. Vaikka olis kuinka luotettava, esim. conanhenket sun muut tän hetken TO:t mun mielestä suht luotettavia, eikä varmasti abuseis niillä. MUTTA! Sitten jos tapahtuukin jotain niin mitäs sitte. Mieluummi ei ota sitä riskiä. Ja parempi ettei TO/member levuilla oo samaa valtaa ku leadereilla.

mielenkiintosta että pidät luotettavina ihmisiä kenet olet tiennyt n. max 5viikon ajan... silti et pidä luotettavina ihmisiä ketkä on ollu EXC:n riveissä 3x kauemmin ku sä?

hassua sinänsä, pistää hymyilyttää.
$n!cker
$n!cker

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 8:15 pm

noName kirjoitti:
Shoesize kirjoitti:

kyllä mä uskoisin että tero ja tonza on sua luetettavampia iha jo elämänkokemuksen myötä, se on hienoa kun sä puhut ihmisistä ketkä on sua vanhempia epäluotettavina? ootko samaa mieltä jeesuksesta ja zaazista? Smile mielenkiinnolla odotan sun kantaa asiaan. kyllä mä sanoisin että mielummin noille vanhemmille niitä admineja ja oikeuksia kun meille nuoremmille INCLUDING YOU.!

~Echo
soossi varmaan tarkoitti että eivät varmasti tee niillä arvoilla mitään niin kuin oli jo eilen tessussa puhuttu. Tonza kyllä käy kirjottelemassa foorumille aktiivisemmin kuin Tero mutta tuskin he tekevät niillä arvoilla mitään. En myös usko että heitä pidetään epäluotettavina pelaajina kun kerran ovat CO-leadereita
Error #345

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 9:37 pm

Nii-in.
Shoesize
in love <3
Shoesize

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 4:13 am

Epäluotettavina tällä hetkellä pidettiin niitä jotka on ollu vähän aikaan eXc:ssä.

Asiana erikseen sitten nämä jotka eivät niitä tarvitse, vaikka varmasti olisivat luotettavia, mutta eivät tekisi kuitenkaan arvoilla mitään. Niin kuin snicker tässä jo ymmärsi minun kirjoituksestani, onneks joillain sentään välähtää Smile

Enkä tajua muutenkaan tätä.. no.. en sanoisi "soossi vihaa" mutta tuota, joillakin tietyillä henkilöillä on selvästi jotain sitä vastaan että minä "hyppäsin" loverin kenkiin kun lover lähti klaanista, ja jos näin on niin avatkaa sitä suuta ja kertokaa suoraan. köh Echo & Tietyt henkilöt köh Smile
Error #345

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 4:37 am

Et ole soossi yksin niissä kengissä. Very Happy
Pitäis vissiin olla kansaa Omega viha?
Shoesize
in love <3
Shoesize

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeKe Huhti 06, 2011 4:58 am

No jotain Engineer vihaa tuntuu olevan kun kaikki mitä tapahtuu on mun/meidän vika.

Kai te ymmärrätte että me ei olla tehty mitään yksin/kaksinpäin?

Varsinki echo ja zaaz?? vois tulla kommentoimaan, koska nehän on just tätä meidän/mun? engineerisyyttä vastaan.

Seki on jännä juttu kuinka tulee kommenttia ihan leadereille asti klaanin ulkopuolisilta siitä mihin suuntaan eXc on menossa ja mitä mä oon tehny niin väärin että eXc on kuolemassa päin jne. Vois sanoa suoraan tai tulla puhumaan tänne foorumeille, eikä puhua seläntakana ainoastaan leadereille. king
tonza
tonza

Viestien lukumäärä : 198
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 7:14 pm

kyllä oon ollu mukana kehittelemässä ja yritän välillä heitellä jotain ideoitakin..olen ollut mukana recryissäkin. äläsä sose huolehi mun kiinnostuksen kohteista paskaahan sa jauhat jos vaitat et mua ei kiinnosta ja kandeisko näistä klaanin sisäsista asioista jutella tuolla only members osastolla
tonza
tonza

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 7:24 pm

ja mieti kaks kertaa ennenkun kirjottelet et mitä kirjotat,tolla sheissellahan sä sen vihas teet.,mulle on sama kuka noita engin virkoja tekee kuha joku tekee tajuan tyhmänä non-nintendonaki et ilman ei toimi senku säädätte nii paljo ku mieli halajaa ja tota tessua ei ois pitany laittaa yleiseks ennemmin soittelen tiimille x-firen kautta
tonza
tonza

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 7:27 pm

ei osaa ottaa banneja pois?`??:?vammanen
tonza
tonza

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 1:42 am

tonza
tonza

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 1:43 am

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä   zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä I_icon_minitime

zAAz:n todennäköinen lopettaminen eXc:ssä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Jennan hakemus by zAAz

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Info-
Siirry: