| Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Xtra Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : -2 Join date : 04.04.2011
| Aihe: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ma Huhti 04, 2011 3:35 am | |
| Sain muten pelialias Xtra:lleni tänään kello 17.00 aikoihin täysin ilman syytä. Muten antoi nimimerkki Division(69)|Echo| En takaa nimimerkin oikeinkirjoitusta.
Hieman tapahtuneesta:
Pelin aikana oli joidenkin pelaajien kesken pienehköä riitelyä. Erästä pelaajaa nimitettiin mm. "noobiksi" ja häntä puhuteltiin alatyylisesti, koska hän ei kertomansa mukaan osannut vaihtaa joukkuetta. En millään tavalla osallistunut tähän riitelyyn, vaan seurasin sitä sivusta.
Koska minua alkoi kuitenkin tuo riitely hiljalleen hermostuttamaan, totesin seuraavasti: "Eiköhän pojat riitä jo". Samaan aikaan edellä mainittu moderaattori, Division Echo, alkoi mutetella pelaajia. Hän mutetti kaksi riitapukaria sekä kaupan päällisiksi minut, täysin syyttä.
Varmasti ainakin muutamat muut pelaajat ja toinen moderaattori allekirjoittasivat edellisen.
Paitsi että haluan tällä viesilläni ilmaista tyytymättömyyttäni muteeni, haluan myös valittaa nimimerkki/moderaattori Division Echon toiminnasta. Hän toimi mielestäni tässä tilanteessa täysin kohtuuttomasti.
Terveisin, Xtra | |
|
| |
Shoesize in love <3
Viestien lukumäärä : 297 Reputation : 3 Join date : 25.09.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ma Huhti 04, 2011 4:14 am | |
| No hei, se on echo.. Eiköhän joku ota sulta ne mutet pois ku kattoo et kuka ne on antanu | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ma Huhti 04, 2011 4:28 am | |
| Olis kiva saada record kyseisestä keskusrelusta/mute kohdasta. Näkis mitä siellä on puhuttu. Sitä paitsi topicin ohje on: topicit ilman todisteita ohitetaan, yksi syy miksi mutesta ei kannata valittaa tänne. Yleensä mute kestää päivän, sen jälkeen se otetaan pois. | |
|
| |
Xtra Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : -2 Join date : 04.04.2011
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ma Huhti 04, 2011 4:35 am | |
| Eräs nimeltä mainitsematon ymmärtääkseni katsoi, ja totesi: "Sun on turha kuvitella saavasi muteja pois". Toki häneen ei ole mitään uskomista, hän tuskin oli edes paikalla kun minulle mute annettiin. Outo tyyppi... Moderaattorit on hyvä juttu, mutta tällaiset itseään täynnä olevat ihmiset moderaattoreina ei ole mielestäni ihan paras juttu. On näissä jutuissa varmaan aika vaikeus olla varma mitä siellä on oikeasti puhuttu. Jos mulle olis mute syystä annettu, niin tuskin olisin tässä. Eräs moderaattori, ikävä kyllä en nyt aliasta muista, oli ehdottomasti kanssani samaa mieltä tästä asiasta. Hän kehotti minua valittamaan tänne, tosin hän ei ottanut mutea pois koska ei kuulemma saa ottaa muiden antamia muteja pois... No ei varmasti ole permamute, mutta SXC:n homma tuntuu kuitenkin melko jäykältä verrattaessa esim. SFC-klaaniin. Kuitenkin täysin aiheeton mute, mikä harmitaa ihan periaatteen vuoksi. Miksi moderaattoreina / admineina on tällaisia henkilöitä? Miksi Echo on moderaattori, vaikka tekin yleisesti tiedätte hänen toiminnastaan? Eikö muka parempia moderaattoreita löydy? Täällä ilmottautuu yks... Potkikaa se muualle ja ottakaa parempia tilalle. -Xtra | |
|
| |
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ma Huhti 04, 2011 4:44 am | |
| sXc? Todennäkösesti silkkaa huolimattomuutta Echolta. En ole itse koskaan huomannut Echon abuseevan. Mutta joo, se on totta että toisten pistämiä muteja ei oteta pois kun vasta 1d jälkeen.
Otan sitten sen muten itse pois huomenna jos kukaan muu ei ole osannut. Tai menet tessuun sanomaan jollekin että ottaa pois muten, se on nopeempi vaihtoehto. JOS SE SIIS OLI VAHINKO MUTE. | |
|
| |
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ti Huhti 05, 2011 6:39 am | |
| - Omega kirjoitti:
- sXc?
Todennäkösesti silkkaa huolimattomuutta Echolta. En ole itse koskaan huomannut Echon abuseevan. Mutta joo, se on totta että toisten pistämiä muteja ei oteta pois kun vasta 1d jälkeen.
Otan sitten sen muten itse pois huomenna jos kukaan muu ei ole osannut. Tai menet tessuun sanomaan jollekin että ottaa pois muten, se on nopeempi vaihtoehto. JOS SE SIIS OLI VAHINKO MUTE. helvetti oon nauranu täs mut siis asia meni näin -> vixu (tjsp) ei osannut vaihtaa spawn paikkaa -> kysyi asiasta ja pari asiallista vastausta tuli -> siinä alkoivat joukolla haukkumaan vixua(tjsp) jne -> totesin parin slapin jälkeen että nyt jos vittu ei suut mene kiinni ni se on muten paikka -> jatkoivat ja alkoivat haukkumaan mua -> mutesin 4 henkilöä servulta mukaanlukien vixun(tjsp) koska oli osallisena. ETTÄ HELVETTI MUA TAAS SYYTETÄÄN VÄÄRYYDESTÄ VAIKKA HEIKKOJA PUOLUSTIN. VITTU MÄ NÄÄN VIHAA! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ti Huhti 05, 2011 8:34 am | |
| helvetti oon nauranu täs Puolustit heikompaa mutta lopulta mutesit senkin, eiku mitä? Mutta joo, eiköhä tämä asia ole loppuunkäsitelty? Ps. Ei kannata puhua admineista tuohon sävyyn. | |
|
| |
Antzi Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 71 Reputation : 11 Join date : 25.10.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ti Huhti 05, 2011 10:00 am | |
| Joo siis nyt keittää yli ja pahasti tän abusen kanssa... jumalauta jos ei osata kattoo ketkä on osallisia ja ketkä ei ni voi toki varmistaa consolesta ennen muteemista... kyllä mua ainaki vituttais tollane ja ihan suunnattomasti.. ja kuten varmaan huomaa niin tätä myötävitutusta ei voi mitata metreissä nytkään! enkä nyt tiedä onko kovin reilu vastaus tältä osin, että ''no se on vaa echo..''? :O totta kai hyvä juttu echon toiminnassa oli se, että nää haukkujat saatiin hiljaseksi, mutta en ymmärrä miksi haukuttava + ulkopuolinen/ulkopuolisia mutetettiin myös? ÄÄÄÄÄÄÄH JOKU AIVOJEN YLIKUUMENEMINEN JA VERISUONIEN KATKEILU TÄSTÄ TULEE! | |
|
| |
$n!cker Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 45 Reputation : 0 Join date : 21.10.2010 Ikä : 41 Paikkakunta : Ulvila
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa Ti Huhti 05, 2011 10:28 am | |
| No joo eiköhän tämä ole jo puitu
Lukkoon | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa | |
| |
|
| |
| Mute syyttä - Valitus moderaattorista / administa | |
|