eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Forced rate, maxpackets

Siirry alas 
+2
Thunder
Tobe
6 posters
KirjoittajaViesti
Tobe
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 122
Reputation : 1
Join date : 07.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Tuusula

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeTo Huhti 07, 2011 12:57 am

Ideana olis, että servulle pistettäis forcet rate ja cl_maxpackets komennoille.

Aika paljon kuulee tessussa valitusta:
Voi v***u tohon ei osunu ollenkaa, onkohan tolla paketit kunnossa..?
-> /players -> !splatspam
Olen itse myös syyllistynyt tuohon.

Eli jos joku engineer jaksais vähän nähdä vaivaa asian kanssa niin ei tarvis aina valittaa pelaajille. Ei ole iso homma forcettaa kyseiset cvar:it servulle kuntoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Thunder
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 3
Reputation : 0
Join date : 02.04.2011

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeTo Huhti 07, 2011 9:15 am

Lisäisin itse vielä että cl_timenudge kannattaisi varmaan myös forcettaa nollaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeTo Huhti 07, 2011 5:39 pm

Minä voin hoitaa tuon.
Takaisin alkuun Siirry alas
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 4:19 am

Muistakaahan sit ET:n enginen rajoitukset ja villit laskutoimitukset noiden suhteen..

Eli meikä esim. joka pelaa vakaalla 125 fps:llä ja noilla maagisella maxpackets 100:lla pelaa aikuisten oikeasti maxpackets 63:lla, kun taas joku, joka pelaa vaikka fps76/maxpackets76 pelaa oikeasti maxpackets 76:lla = parempi..

Eli rajoitus voisi olla > 63, jolloin maxpackets 40:lla ym pelaavat poistuisivat, muuten se on merkityksetön.

Enginestä yms löytyy paljon tietoa intterverkosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimePe Huhti 29, 2011 10:41 pm

En usko että tulee tapahtumaan, oon aika kiireinen eikä muita engineerejä eXc:ssä tällä hetkellä ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 4:35 am

Jaa mikä ei tule tapahtumaan? Smile

Lähinnä meinasin vain, että pitkälti noi huutelut maxpacketseista on suht turhia, koska osuminen on enemmän korvien välissä, tai riippuu paljon muista asioista ku noista, mutta niihin on helppo vedota Smile Mutta sama tuo...
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 4:50 am

Ei tulla laittamaan tällästä "forced" juttua serverille koska 1. en usko että on mahdollista

How ever, 2. en jaksa alkaa säätämään.

Ja olen aivan samaa mieltä kuin nappi, osuminen on enemmän kiinni korvien välistä, ei todellakaan maxpacketeista.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, aimillakaan ei ole paljoa väliä jos tajuaa vihun respan, (osaa laskea 15 sekunttia), tietää missä korkuudella pää on (alintajuntaisesti, eli ei ajattele sitä esim. oliko se tässä vai senttiä ylempänä) ja osaa lukea vastustajaa, päättelee mitä se tekee seuraavaks, missä paikassa se on jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Tobe
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 122
Reputation : 1
Join date : 07.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Tuusula

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 5:08 am

Shoez kirjoitti:
Ei tulla laittamaan tällästä "forced" juttua serverille koska 1. en usko että on mahdollista
On

Shoez kirjoitti:
How ever, 2. en jaksa alkaa säätämään.
Ehkä 10 min

mutta jos ei, niin ei sitten. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 6:02 am

Siis on mahdollista, mutta silloin ehkä pitäisi vaihtaa competition tyyliin, eli odotetaan että kaikki readyy ja sitte vasta pääsee pelaamaan. Minusta tämä public on parempi.

En tiedä paljoakaan tuosta forcauksesta, mutta luulen että tähän pitäisi omat configit ja koko homma on ainoastaan etpro:ssa mahdollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 6:23 am

Luulis, että sieltä jostain servun tiedostoista pitäis löytyä litania, missä on määritetty kaikki ranget kaikille cvareille? Jos ei, niin hurraa jaymod :]

Ku jos teillä ei oo PB päällä jne, niin sittenhän voi huoletta pelata vaikka r_shownormals päällä Smile Veikkaan, että kuitenkin jossain filussa on tuokin määritetty. Mutta eipä oo tosiaan omakohtasta kokemusta jaymod servujen konffauksesta... Pb:llä ainaki onnistuis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeSu Toukokuu 01, 2011 8:40 am

PB on niin paska ettei sitä ainakaan kannata käyttää.

r_shownormals 1 vaatii sv_cheats 1, jonka saa koodeilla ilman PB:tä, mutta yhtä hyvin voisit käyttää wallhackia joka on selvempi ja parempi kuin r_shownormals 1.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
nappikauppias
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 29.04.2011

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 11:32 pm

No, ainaki pb:llä sais määriteltyä noita rangeja, mutta jos se tosiaan on niin paska, niin no can do.

Ja eiköhän noita koodeja käytä kuka vaan, jos niikseen haluaa, mutta se, että edes noita cvareja ei ois määritelty laskis toki joillekki varmaan kynnystä.. Mutta jos se tosiaan tarvii ton sv_cheatsin, niin eipä sitten ihmeitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeTi Toukokuu 03, 2011 8:46 pm

nintendo language..prrtttt prttttt,printtaus äänia
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitimeTi Toukokuu 03, 2011 8:46 pm

cheaterit!ban,kick,arseholesplat ymymym
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Forced rate, maxpackets Empty
ViestiAihe: Vs: Forced rate, maxpackets   Forced rate, maxpackets I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Forced rate, maxpackets
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Suggestions / Ideas-
Siirry: