eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Brink the game

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa

Viestien lukumäärä : 476

Brink the game Empty
ViestiAihe: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeTo Huhti 14, 2011 7:10 am

Toukokuussa 13.5.2011 julkaistaan Brink Ps3, Xbox 360 ja PC:lle.

Jokun pitää tulla mun kanssa pelailee sitä Very Happy

Laitteisto vaatimukset:

Minimi

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent
Memory: 2GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent
Hard Drive: 8GB of free space

Suositeltu

Processor: Intel Quad Core i5
Memory: 3GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon™️ HD 5850
Hard Drive: 8GB of free space

Brink Official Site
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza

Viestien lukumäärä : 198
Ikä : 42

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 8:12 pm

älähä recruittaa siinnä:)tee alaklaani sinne.,kattelin tossa trailereita ym. oha noi pelit kehittyny aika kovaa mut ei uskalla kokeilla pelaan tätä peliä nii kaua ku joku muukitja sen jälkeen viel 10v bottien kans
Error #345

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 10:04 pm

Sun kannatais oikeesti kokeilla näitä uusis pelejäkin, mm. Battlefield: Bad Comppany 2 on kokeilemisen arvoinen, uusissa peleissä on kaikenlaisia hienoja uusia toimintoja mitä ei vaikka ETssä ole.

En mä tässö ketään rekrynny, pyysin vain jota kuta mun kanssa pelailee.
tonza
tonza

Viestien lukumäärä : 198
Ikä : 42

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 11:49 pm

no e ny tosissaa sellasta syyttäny..:)e mä niitä pelejä tarvii vaik o hienoja:)mut osan nää voicechatti napitki ulkoo heh "taas" joutus kaikki opettelemaa
Armandillo
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 27

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 7:11 am

No minäpä voisin tulla pelailemaan Razz. Tosin wareware versio mutta eiköhän senkin toimimaan saa Smile. PS:Battlefield BC 2 on kuraaaa
Jazka

Viestien lukumäärä : 164
Ikä : 26

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 6:18 pm

Armiiiiis, älä tee tätä minulle </3
Error #345

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 2:39 am

BF: BC 2 on ihan hauska kun pelaillaan välillä sitä amis ryhmän kanssa keskenään Very Happy
Mut CoD on ihan perseestä Wink

Minä olen jo ennakko tilannut BRINKin <3
Error #345

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitimeTo Huhti 28, 2011 7:34 am

Noniin!

"What is the Brink Standalone Dedicated Server?
The Brink Standalone Dedicated Server allows anyone to run multiplayer servers for the PC version of Brink. As the server is standalone, it does not require a full version of Brink to be installed and is completely free.

Where will I be able to get the Brink Standalone Dedicated Server?
The Brink Standalone Dedicated Server will be available for download via Steam prior to release. Once the server is available, you can simply browse to the Tools tab in your Steam client and grab it from there.

Will I be able to run several instances of the Brink Standalone Dedicated Server on a single machine?
Yes. The Brink Standalone Dedicated Server comes with several premade bat files that automatically define different ports for each instance. It’s also possible for you to set your own, custom ports.

In terms of available game options, how customizable will the Brink Standalone Dedicated Server be?
The Brink Standalone Dedicated Server includes several different game configuration files covering all of the regular game modes, including campaign, stopwatch, objective, and co-op challenges. In addition, there are a variety of server-side commands available that allow you to further customize your server, including team sizes, time limits and overtime, warm-up rules, friendly fire, voice chat, availability of Command Post buffs, rank restrictions, number of bots, and password.

I represent a Game Server Provider. How can my company offer servers for Brink?
Easy! Once the Standalone Dedicated Server is available on Steam, you’ll be able to start getting Brink game servers up for your customers. We’re currently aiming to have the server files available before release so you’ll be all set when the game comes out."

Päivä senkuin paranee!

Lähde
Sponsored content

Brink the game Empty
ViestiAihe: Vs: Brink the game   Brink the game I_icon_minitime

Brink the game
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: Other :: Other Games-