eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Kesäloma poissaolot

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Shoez
Admin
Shoez

Viestien lukumäärä : 549

Kesäloma poissaolot Empty
ViestiAihe: Kesäloma poissaolot   Kesäloma poissaolot I_icon_minitimeLa Toukokuu 28, 2011 6:34 am

Minä ja Yuni tullaan olemaan yhdessä koko kesäloma ja sen takia ei varmaan kauheasti koneella. Katellaan foorumit kuitenkin kaikkien äänestysten ja uuden Engineer haun takia.

Engineeri hakuun osallistuneille tiedoksi, hakijat karsitaan joko jonakin aikana kun olen koneella, tai Leaderit ottavat homman hoitaakseen, asiasta vielä infotaan. Seki, että nyt ei ole mitään serveriä jota tarvitsisi Engineerata.. Että tää game42 muutos tuli sinänsä aika hyvään aikaan. Sitten kun/jos joskus saadaan server takasin niin voitte alkaa räpläämään, minä siivoan sotkut Smile

Tessussa varmaan harvoin nähdään, jaymodia ja matsejaki voin tulla pelaa silloin tällöin, mutta kesäloman jälkeen sitten taas enemmän.

Ajalta 31.5.2011 - 15.8.2011

Pitäkää hauskat kesät Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com

Kesäloma poissaolot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Info-
Siirry: