eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 No Quarter, No Quarter...

Siirry alas 
+7
noName
Brandon
Ellen<3
Ballerium:>>
tonza
Shoesize
Error #345
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 2:52 am

NQ taidetta, ettekä te ymmärä siitä paskaakaan Very Happy Vähän niinkuin musiikki
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 4:23 am

ziizii kirjoitti:
kuitenki jotenki on todella vahva tunne jossain tuolla syvällä rinnan alla, että porukkaa tulis pelaa loppujen lopuksi enemmä jaymodille, koska siellä hakkaavat 24/7...)

Kai kaikki tajuaa, että pelaajat EI TARVITSE OLLA JAYMODISTA??? Kyllä sinne uusiaki pelaajia voi tulla, ei kai me oteta pelkästää meiän jaymod servulta porukkaa?? Kaikki pelaajat tervetulleita Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 4:28 am

Fuse kirjoitti:
NQ taidetta, ettekä te ymmärä siitä paskaakaan Very Happy Vähän niinkuin musiikki
'

oottelen silti niitä IP:eitä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 4:52 am

Echo kirjoitti:
Fuse kirjoitti:
NQ taidetta, ettekä te ymmärä siitä paskaakaan Very Happy Vähän niinkuin musiikki
'

oottelen silti niitä IP:eitä..

*facepalm*

Kelaa aikasempiin viesteihin tai katso ensimmänen viesti, kids Very Happy

Ja tosiaan olen pellanut 3 vuotta 4 vuodesta NQ:lla niin tietenkin mun kanta on NQ, eka ja ainoo jaymod mitä oon ikinä pelannu on yllätys yllätys eXc|JaYMoD_SuoMi
ja kyllähän tota jaymodiakin on kiva paukuttaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tobe
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 122
Reputation : 1
Join date : 07.01.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tuusula

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 6:04 am

Pitäkää Jaymodina vaan. Smile
NQ servulla olen kerran käynyt, enkä toista kertaa mene.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 6:11 am

Tobe kirjoitti:
Pitäkää Jaymodina vaan. Smile
NQ servulla olen kerran käynyt, enkä toista kertaa mene.

Kyseessä olisi aivan uusi serveri, jaymod pysyy mutta NQ tulisi sen rinnalle myös. Eli meillä olisi silloin 2 SERVERIÄ.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 6:13 am

Jos ideana on pitää servuilla mahollisimman paljon pelaajia, niin sitten ehkä joku simppeli modi á la ETPro olisi parempi vaihtoehto. Esimerkiksi mä en varmaan koskaan o menny NQ-servulle pelaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 6:33 am

Isildurrrr kirjoitti:
Jos ideana on pitää servuilla mahollisimman paljon pelaajia, niin sitten ehkä joku simppeli modi á la ETPro olisi parempi vaihtoehto. Esimerkiksi mä en varmaan koskaan o menny NQ-servulle pelaamaan.

ETpro 2.55 on buginen paska, 2.6b on järkeä mutta ei me ruveta vaihtamaan versiota ainakaan viellä.
btw, hienoa että joku muu kuin klaanilainen ottaa asiaan kantaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 7:52 am

Fuse kirjoitti:
hienoa että joku muu kuin klaanilainen ottaa asiaan kantaa

Joo tää on jotain uutta ja hienoa. Tobe otti myös asiaan kantaa jos luet vähän ylöspäin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 8:30 am

Kannataa oikeasti varata n. vikko testaamiseen, yhelläpäivällä ei oikesti voi sanoa että tää oli tässä. Ja kannataa katella muitakin NQ servuja kuin noita mitä tossa oli, pistin vaan ne servut jossa oli pieni ping mulla.

Ja NQ:n tyyli on tosiaan 2. maailmansotaa ja se on kehitetty Jaymodin pohjalta eli suurinpiirtein kaikki mikä jaymodis on myös NQ:ssa. NQ muistuttaa lähinnä uudensukupolven fps pelien tyyliä joissa haetaan mahdollisiman todenmukaista tyyliä. Jaymod sopii paremmin HC matsaamiseen koska siinä ei ole niin paljoa tavaraa ja se on kevyempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 8:39 am

Ja siis tuo meiän NQ server tulee olemaan suomi hostilla, game42:lla. Eli tulee olee pienet pingit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 8:56 am

Vaikka NQ on paska minun mielestä, nii voihan sitä nyt testata vielä kerran, kun ei kerta mene jaymod servun päälle
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 9:13 am

Niin tai sitten aivan varman päälle toinen jaymod server, mutta mieluummin koittas jotain uutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 7:14 pm

Se mikä tekee NQ:sta uniikin on monipuolisuus, eilen kun olin pelaamassa tajusin vasta sillon että dynamiitin voi potkia pois kohteen luota jos inssejä ei oo lähellä Cool Voisin houkutella noi mun ICT-ryhmäläiset pelamaan sinne NQ:lle kun ne on semmosia hulluja dataajia Very Happy

Shoesize kirjoitti:
Niin tai sitten aivan varman päälle toinen jaymod server, mutta mieluummin koittas jotain uutta.
Kattoo ny miten toi NQ pyörähtää käyntiin, jos ei vaan toimi niin sitte toinen jaymod peliin, vanhaa serveriä ei kannata hostata isommaks koska siellä menee muuten mapit liian pieniksi.

Joku voi pistää linkin johonkin jaymod wikiin tai vastaavaan, kattelisin olisko siin modis viel jotain uutta mulle.

Brandon kirjoitti:
Vaikka NQ on paska minun mielestä, nii voihan sitä nyt testata vielä kerran

Joo hei nyt oikeesti, tästä viestistä lähtien aina jos kirjotta että joku on paska (Tässä tapauksessa NQ?) voi kirjoittaa pätevän syyn. Ottaa päähän tollanen kun tullaan vaan sanomaan että joku on paskaa eikä oo mitään järkevää syytä. kiitz
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Tammi 13, 2011 10:48 pm

Syy: En tykkää NQ:n aseista ollenkaan mitä sinne on isketty ja sitten osuminen on mitä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 12:29 am

Brandon kirjoitti:
Syy: En tykkää NQ:n aseista ollenkaan mitä sinne on isketty ja sitten osuminen on mitä on.

Lainaus No Quarter Wiki q and a sivulta: "These hitboxes are too small, No Quarter sucks!
Is that a question? No. Well, anyway, the hitboxes are smaller than ETmain."

Aseet on melkein samat kuin Jaymodissa, muutamasta on muutunut skin ja nimi
ja sitten on tämä venom joka taitaa olla ainoa täydellisesti uusi ase.
----------------------------------------

Asiasta toiseen, eikös ET:tä pysty hostamaan ihan miltä tahansa koneelta joka toimii serverinä? Jos joltain löytyy hyvä netti ja 1 ylimmääräinen kone ei tietääkseni siihen muuta tarvitakkaan, serveri koneella ei tietenkään voi sitten pelata. En ite ihan tasan tarkkaan tiiä miten toi serveri systeemi toimii niin en kyllä mene mitään varmuudella sanomaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 2:09 am

Joka tapauksessa, ei se silti mikään ihmeellinen ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 3:57 am

Brandon kirjoitti:
Joka tapauksessa, ei se silti mikään ihmeellinen ole.

Haha, sounds like you just got owned, anyways kaikki ei voi tykätä. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 4:04 am

Empä tullut ownatuksi, en vain jaksa kuluttaa aikaa turhan päiväseen erimielisyyteen keksimällä syitä moiseen asiaan kun NQ
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoesize
in love <3
Shoesize


Viestien lukumäärä : 297
Reputation : 3
Join date : 25.09.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Vantaa

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 4:46 am

Fuse ei oo mitään järkee home hostia pistää pystyyn. Turhaa paskaa ellei jollain oo kaapelia kotona, eli 100/100.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 6:35 am

Shoesize kirjoitti:
Fuse ei oo mitään järkee home hostia pistää pystyyn. Turhaa paskaa ellei jollain oo kaapelia kotona, eli 100/100.

Kunhan kysyin. Enkä kyllä ootanukkaan et täällä on kellään hullun kokosta nettiä
Takaisin alkuun Siirry alas
tonza
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
tonza


Viestien lukumäärä : 198
Reputation : 5
Join date : 15.11.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : Kuopio

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 8:33 am

joo ne aseet kusee ja mua vituttaa eniten siinä se perkeleen puukko ku se ei lenna ku metrin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 10:53 am

hyyyi joku NQ.

1. Hitboxit kusee
2. siinä on 300 turhaa featurea
3. Siinä on muistaakseni huono engine => fps tippuu
4. Pitäs hankkia uusin NQ jossa on bugfixit ja exploit fixit mutta toimii ainoastaan 2.60B ja meiän servu on 2.55+
4. Paska modi
5. en keksi enempää
6. Ainii
7. Iha homo modi
8. joutuu säätää 300 eri asetuksia joista ehkä 3 on hyödyllisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Tero.
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Tero.


Viestien lukumäärä : 36
Reputation : 0
Join date : 14.07.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 11:05 am

joskus aikoinaa tuli sitä pelailtua mut nyt ku tossa vähä aikaa sitte tuli tesmailtua ni voi luoja mikä paska se on Very Happy

eiku joo on siinä yks kiva juttu, se on se ku pystyy monottamaa sillä ukolla ja sivustaki se näyttää nii huvittavalle et se pelastaa huononki päivän. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitimePe Tammi 14, 2011 10:06 pm

No joo, on sen verran kovaa kriittiikkiä muilta pelaajilta (lähinnä teiltä) tullu et enpäs oo enää varma kannataako sitä pistää mihinkään, säädän sit joillan muilla servereillä sitä itekseen Very Happy

Admin kirjoitti:

3. Siinä on muistaakseni huono engine => fps tippuu
En teistä tiedä mutta mulla on sama fps kuin Jaymodilla.

En jaksa enää alkaa puimaan tätä asiaa joten mun puolesta voi topicin vaikka pistää lukkoon jos kellään muulla ei oo mitään sitä vastaan.

-Aina ei voi voittaa, se on pelin henki
Mitenköhän toi liitty mihinkään?


Viimeinen muokkaaja, Fuse pvm To Tammi 20, 2011 7:16 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: No Quarter, No Quarter...   No Quarter, No Quarter... - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
No Quarter, No Quarter...
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Suggestions / Ideas-
Siirry: