eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MediEvil Haluaa eXc:hen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
MediEvil
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 05.03.2011

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 9:02 am

Ikä:16
Pelinimi:MediEvil
Etunimi:Osmo
Kaupunki:Kokkola
Xfire Nimi:Ei ole, mutta voin tehdä jos on pakko.
Miksi Haluat Liittyä juuri eXc:hen?:Koska minua ei kukaan kuuntele(Toiko oli syy O.o) Mulla ei ole sanavantaa sielä. vaikka sanon että hiljaa ja ne vaan vittuilee. Ja jos olisin exc:ssä niin ne ei vittuilisi mulle niin palion ja sillaa. Ja vielä yksi Koska se on ainut suomalainen servu minkä tiedän.
Mikrofooni: On
Vahvuudet ET:ssä: Aika normit/hyvät. Kun saa kunnon tiimityötä niin se on aina plussaa Smile
Kunka kauan olet pelannu ET:tä?:noin 7-6 vuotta
Muuta Tietoa: Mulla on kohta 100k XP:tä
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:01 am

Siirretty oikeaan osioon =)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
MediEvil
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 05.03.2011

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:48 am

Shoez kirjoitti:
Siirretty oikeaan osioon =)
Eli pääsinkö vai ei? Ja jos pääsin niin miksi mun nimes ei pysy se eXc|Medievil Se eXc häipyy aina
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 11:49 am

Kyllä me sitte kerrotaan täällä jos pääset, turhaa laitat tagit vielä..

Ja jos ainoa syy miks haluaisit liittyä olis nuo admin komennot & valta niin tuota, et taida päästä.. Ei me haluta admin abusejia tähän klaaniin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi


Viestien lukumäärä : 71
Reputation : 11
Join date : 25.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 12:11 pm

joo kyllä pakko sanoa, että taisit kusta totaalisesti mahdollisuutesi päästä eXc:hen.. en ainakaan ite halua omasta puolestani päästää klaaniin ketään, joka haluaa mukaan vaan, jotta kukaan ei vittuilis ja sais itelleen lisää valtaa... eli siis oma mielipiteeni on EI isolla iillä ja pienellä eellä, jos jollekin jäi epäselväksi...

p.s jooo olen vähän kännissä, mutta souvat! :>
Takaisin alkuun Siirry alas
MediEvil
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 05.03.2011

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 12:20 pm

Antzi kirjoitti:
joo kyllä pakko sanoa, että taisit kusta totaalisesti mahdollisuutesi päästä eXc:hen.. en ainakaan ite halua omasta puolestani päästää klaaniin ketään, joka haluaa mukaan vaan, jotta kukaan ei vittuilis ja sais itelleen lisää valtaa... eli siis oma mielipiteeni on EI isolla iillä ja pienellä eellä, jos jollekin jäi epäselväksi...

p.s jooo olen vähän kännissä, mutta souvat! :>
No Kikki!!
Takaisin alkuun Siirry alas
MediEvil
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 05.03.2011

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 12:23 pm

Shoez kirjoitti:
Kyllä me sitte kerrotaan täällä jos pääset, turhaa laitat tagit vielä..

Ja jos ainoa syy miks haluaisit liittyä olis nuo admin komennot & valta niin tuota, et taida päästä.. Ei me haluta admin abusejia tähän klaaniin.
Ei se pelkästään vallan syy ole että haluun tulla exc:hen mä voisin sanoo sen mielummin pelissä ku täsä katos kaikki voisi naha sen minkä takia mä myös haluun tulla claaniin
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 6:14 pm

Vaikuttaa applyn perusteella tulevan abusea. Sori nyt vaan mut mun ääntä et saa.
Takaisin alkuun Siirry alas
MediEvil
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 05.03.2011

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 11:54 pm

Omega kirjoitti:
Vaikuttaa applyn perusteella tulevan abusea. Sori nyt vaan mut mun ääntä et saa.
:<
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 3:12 am

Oot sä kyllä niin kusipää että sua ei päästetä.

Lukkoon ->
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Sponsored content





MediEvil Haluaa eXc:hen Empty
ViestiAihe: Vs: MediEvil Haluaa eXc:hen   MediEvil Haluaa eXc:hen I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MediEvil Haluaa eXc:hen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kumipallo haluaa liittyä
» pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Want to be member?-
Siirry: