eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
pannukakku
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua



Viestien lukumäärä : 8
Reputation : 2
Join date : 14.05.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Lapinlahti

pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin Empty
ViestiAihe: pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin   pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin I_icon_minitimePe Toukokuu 14, 2010 10:21 pm

Ikä: 16
Nimi:Otto Oskari Heikkinen
Paikkakunta:Moskova
Xfire:hardcore1993
Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen: no tota teillä on pikku matti claanissa ja game42 servu joka ei tosiaankaa lagaa Smile ja ei oo muutakaan claania oon claanissa niin pitkään ennenku mut nakataa vittuu tai sit claani kuolee...
Vahvuudet et.ssä:osaan plantaa dynämiitit ja korjata cpt olen hyvä teamworkkeri osaan piileskellä vihollisilta. osaan myöskin pelata etproota olen siinä mielestä aika hyvä, monesti olen pelannut low/- vastaan ne on aikaa kovii
Kauan olet pelannut et.tä: noin 3 viikkoo
Muuta tietoa:pelailen päivittäin olenhan tämmönen nörtti Very Happy Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
MacGyver
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 19
Reputation : 0
Join date : 04.04.2010
Paikkakunta : Oulu

pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin Empty
ViestiAihe: Vs: pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin   pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin I_icon_minitimePe Toukokuu 14, 2010 10:24 pm

Suosittelen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää



Viestien lukumäärä : 250
Reputation : 5
Join date : 29.03.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Vantaa/helsinki

pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin Empty
ViestiAihe: Vs: pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin   pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin I_icon_minitimeLa Toukokuu 15, 2010 12:09 am

pannukakku kirjoitti:
Ikä: 16
Nimi:Otto Oskari Heikkinen
Paikkakunta:Moskova
Xfire:hardcore1993
Miksi haluat liittyä juuri eXc.hen: no tota teillä on pikku matti claanissa ja game42 servu joka ei tosiaankaa lagaa Smile ja ei oo muutakaan claania oon claanissa niin pitkään ennenku mut nakataa vittuu tai sit claani kuolee...
Vahvuudet et.ssä:osaan plantaa dynämiitit ja korjata cpt olen hyvä teamworkkeri osaan piileskellä vihollisilta. osaan myöskin pelata etproota olen siinä mielestä aika hyvä, monesti olen pelannut low/- vastaan ne on aikaa kovii
Kauan olet pelannut et.tä: noin 3 viikkoo
Muuta tietoa:pelailen päivittäin olenhan tämmönen nörtti Very Happy Very Happy Very Happy

käsitellään epämääräisen ajan kuluessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
asd
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 156
Reputation : 1
Join date : 16.05.2010
Ikä : 30

pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin Empty
ViestiAihe: Vs: pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin   pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin I_icon_minitimeSu Toukokuu 16, 2010 4:28 am

lolololololololololololo
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin Empty
ViestiAihe: Vs: pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin   pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
pannukakku haluaa sieniä ja liittyä jumalattomiin muniin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kumipallo haluaa liittyä
» MediEvil Haluaa eXc:hen
» Haluaisin liittyä
» Voinkos liittyä?
» haluaisin liittyä exc

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: Want to be member?-
Siirry: