Mango Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 10.04.2010
| Aihe: Voinkos liittyä? La Huhti 10, 2010 8:15 am | |
| Heii. Olen Mango, odottanut claaniinne pääsyä abaut, 1kk. Servussanne on noin 6000xp. Vuosia kertynyt 4 vuotta pelaillessa. Muutamia claaneja missä olen ollut, GoD, 1st, uF ja lostissa loppu vaiheilla. Olen Aktiivinen pelaaja, käyn sivuilla miltein joka päivä ja sama pätee servuun. Isoin spree tais olla panzerwar servussa 196, ja tappoja yhellä panoksella oli M!ss Flow3r Zonessa Panzalla 8 Kiitos. ps. Ois kiva jos vastaus tulis mahdollisimman nopeaa Ja jos pääsen, voisinko samalla yrittää Scrimi tiimiin? | |
|
MacGyver Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!
Viestien lukumäärä : 19 Reputation : 0 Join date : 04.04.2010 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Voinkos liittyä? La Huhti 10, 2010 10:07 am | |
| En ole paljon servuilla nähnyt. Pelaa aktiivisemmin niin katsellaan | |
|
Mango Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 10.04.2010
| Aihe: Vs: Voinkos liittyä? La Huhti 10, 2010 10:10 am | |
| | |
|
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: Voinkos liittyä? Su Huhti 11, 2010 8:12 am | |
| - Mango kirjoitti:
- Heii. Olen Mango, odottanut claaniinne pääsyä abaut, 1kk.
Servussanne on noin 6000xp. Vuosia kertynyt 4 vuotta pelaillessa. Muutamia claaneja missä olen ollut, GoD, 1st, uF ja lostissa loppu vaiheilla. Olen Aktiivinen pelaaja, käyn sivuilla miltein joka päivä ja sama pätee servuun. Isoin spree tais olla panzerwar servussa 196, ja tappoja yhellä panoksella oli M!ss Flow3r Zonessa Panzalla 8 Kiitos.
ps. Ois kiva jos vastaus tulis mahdollisimman nopeaa
Ja jos pääsen, voisinko samalla yrittää Scrimi tiimiin? ei pahalla, jos sä olet 1kk odottanu pääsyä klaaniin, sulla pitäs olla jo enemmä XP ku meidän omilla membereillä o_O ei sua ole näkyny servulla paljoa,,, been there, seen nothing. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Voinkos liittyä? | |
| |
|