eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum

PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Piiras
Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua

Viestien lukumäärä : 2

Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) Empty
ViestiAihe: Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)   Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) I_icon_minitimeMa Toukokuu 24, 2010 3:58 am

Terve. Mun ikä on 14. Nimi on Joni. Asun Salossa. Mun Xfire on Jonitheninja. Mä haluun liittyä eXc:hen sentakia koska se on hyvä claani ja tunnelma on aina mitä parhainta. Mun vahvuudet Et:ssä on varmaankin se scrimaaminen ja onnistun tappamaan vihollisen lähes aina Very Happy . Yhteensä mä oon pelannu 4-5 vuotta ja kolme niistä pelkkää Etprota suunnilleen. Mä oon aika kärsivällinen pelaaja. Mun mielestä mä oisin sopiva pelaaja eXc:hen. Mun skilli on suunnilleen low+. Toivottavasti otatte mut mukaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)   Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) I_icon_minitimeMa Toukokuu 24, 2010 5:18 am

Piiras kirjoitti:
Terve. Mun ikä on 14. Nimi on Joni. Asun Salossa. Mun Xfire on Jonitheninja. Mä haluun liittyä eXc:hen sentakia koska se on hyvä claani ja tunnelma on aina mitä parhainta. Mun vahvuudet Et:ssä on varmaankin se scrimaaminen ja onnistun tappamaan vihollisen lähes aina Very Happy . Yhteensä mä oon pelannu 4-5 vuotta ja kolme niistä pelkkää Etprota suunnilleen. Mä oon aika kärsivällinen pelaaja. Mun mielestä mä oisin sopiva pelaaja eXc:hen. Mun skilli on suunnilleen low+. Toivottavasti otatte mut mukaan. Smile

käsitellään epämääräisen ajan kuluessa.
Shoez
Admin
Shoez

Viestien lukumäärä : 549

ViestiAihe: Vs: Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)   Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) I_icon_minitimeTi Toukokuu 25, 2010 1:35 am

Cookie kirjoitti:
Piiras kirjoitti:

Mene ny vittuu sun homo kommentin kanssas Very Happy

Mutta asiaan, Onkos sulla mikkiä? Jos venttiin pystyisit tulla. En tietenkään vielä kerro ventin tietoja mutta myöhemmin ehkä. Mutta tämä voisi helpottaa meiän päätöksessä, että otammeko mukaan klaaniin.
https://excclan.palstani.com
noName
Kaksmielinen sekopää
Kaksmielinen sekopää

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)   Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) I_icon_minitimePe Toukokuu 28, 2010 12:10 pm

Admin kirjoitti:
Cookie kirjoitti:
Piiras kirjoitti:

Mene ny vittuu sun homo kommentin kanssas Very Happy

Mutta asiaan, Onkos sulla mikkiä? Jos venttiin pystyisit tulla. En tietenkään vielä kerro ventin tietoja mutta myöhemmin ehkä. Mutta tämä voisi helpottaa meiän päätöksessä, että otammeko mukaan klaaniin.

valitettavasti me emme enää recruittaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)   Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:) I_icon_minitime

Haluaisin liittyä claaniin mukavaan!:)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» haluaisin liittyä exc
» Haluaisin liittyä
» Yunin pikkuveli tahtoo claaniin kans
» Voinkos liittyä?
» Kumipallo haluaa liittyä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa