eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Shoesize abuse

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 9:03 am

Soossin abuset eli pitkät perusteettomat mutet. Ensimmäisen parin päivän muten ymmärsin, mutta tänpäiväsessä ei ollu järjen hiventäkään. Onko servulla mahdollista pelata ilman Henuliinin mutevasaraa, vai kannattaako suosiolla hakeutua muualle pelailemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:02 am

Jos sä alat pyytelee mun tyttöystävältä pusuja ja muutenki ärsyttämään mua niin kato ku mä en muteis sua. Mielelläni muteen porukkaa jotka vituttaa mua =)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:54 am

Shoez kirjoitti:
Jos sä alat pyytelee mun tyttöystävältä pusuja ja muutenki ärsyttämään mua niin kato ku mä en muteis sua. Mielelläni muteen porukkaa jotka vituttaa mua =)

Niinq kirjotin, ymmärrän pusu-muten. Muut mutet, kickit ja vitutukset meneekin sitten heikkohermosuuden piikkiin. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 11:51 am

Joo no sitte varmaa kannattaa pitää suuta soukemmalla Wink Enkä mä heikkohermonen ole, näistä jutuista on kyllä puhuttu tessussa aina ennen potkuja/muteja/banneja. Esim. meitä on 5 tessussa ja kaikkia vituttaa sun jutut ja sitte ollaa ja mietitään että "pitäiskö taas tuo isi potkia ku se on taas tuollanen" sitte mä vaa satun olemaan se joka sut potkii, minkäs sille voi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 6:04 pm

Jep näin se menee.
Tosin eilen joku siirs mut speciin fueldumpissa et voittaisitte Very Happy sitä vois sanoa admin abuseks
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:49 pm

En oo ollu minä, eilen jäi ET pelaamiset vähemmälle ja ryyppääminen ja yunin kanssa olo enemmälle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 3:44 am

Hahaha, jätkä oli ihan jurrissa eilen ilalla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 3:46 am

Nojoo kuulin yunilta että olin kuulemma ollu minä joka heitti sut speccii.. Vittu ko ei ite muista ollenkaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Sponsored content





Shoesize abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Shoesize abuse   Shoesize abuse I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Shoesize abuse
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Shoesize config
» Brandon abuse
» eXc Skeletor Admin abuse
» Mute/kick/ban Abuse topic

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: eXc Members-
Siirry: