| Brandon abuse | |
|
+5Armandillo Error #345 Brandon Shoez Ellen<3 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ellen<3 Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 38 Reputation : 0 Join date : 17.11.2010 Ikä : 37
| Aihe: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:39 am | |
| Brandon killed Ellen with RG. Ellen: rgnoob Brandon: !mute ellen Niin... | |
|
| |
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:51 am | |
| Niin... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:52 am | |
| Lähdin tosiaankin heti tuon jälkeen pois, eli ehkä B olisi muten ottanut pois hyvin piankin. Ei vaan napannut niillä lageille muutenkaan pelailla...
e.. Etkö sä Soossi ole näitä abuseejaajia just vähän aikaan sitten moittunu jossain toisessa topicissa? | |
|
| |
Brandon Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 76 Reputation : 1 Join date : 01.10.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:58 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 7:04 am | |
| - Brandon kirjoitti:
- Vai että abuse? Hoho
Säännöt pitää olla tasavertaset ja niissä on oltava sama linja. Taisi olla Preme, joka aloitti nämä medic noob-huutelut muutama kuukausi sitten. Joskus sen jälkeen aloin vastailla riffleille vähän ironisestikin rgn tappojen jälkeen. Jos admin voi huudella noobia peruspelaajille, pitää sen onnistua toisinkin päin. Jos ei, molempien on lopetettava huutelu. Mua ei Premen tai muiden huutelut haittaa, mutta abuset kyllä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 7:16 am | |
| Jos satuit unohtamaan, en ole Preme. Ja muutenkin minua ei kiinnosta syytätkö minua abusesta vai et ja varsinkaan tälläsenä päivänä en kattele huutoja "rgnoob" mua kohtaan. Ei kiinnosta tiesitkö vai etkö tiennyt minkälainen päivä on, joka tapauksessa unmutet saat kinua joltain muulta. EDIT 2017: Daaaamn son, olenpas ollut kiukkuinen teini tuona päivänä
Viimeinen muokkaaja, Brandon pvm Su Syys 17, 2017 1:19 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 7:34 am | |
| Et ole Preme, et, mutta adminin oikeudet löytyy teiltä molemmilta. Ikävä juttu, jos on paska päivä, mutta juuri sen ei pidä vaikuttaa levujen väärinkäyttöön. Se on katsos abusea se, syyllä ei ole oikeastaan väliä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 7:44 am | |
| Edelleen, oma on vikasi, että huutelet turhaan. Ja en jaksa enää vastata tähän turhaan topiciin, saat jäädä tänne valittaan yksinäsi, I don't care. | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 8:53 am | |
| Joo, oot Ellen kyllä muutenkin yks servun raivostuttamimmista pelaajista, niin kyllä minäkin voisin alkaa abusea sinua. Ystävällisin terveisin Omega. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 10:12 am | |
| - Omega kirjoitti:
- Joo, oot Ellen kyllä muutenkin yks servun raivostuttamimmista pelaajista, niin kyllä minäkin voisin alkaa abusea sinua.
Ystävällisin terveisin Omega. Multa on menny ihan ohi tän sun itkeskelyn syy. Muistaakseni ainut asia, mistä oon sun kanssa edes puhunu oli joskus tammikuussa toisen eXc-servun pystyttäminen. Sillonkin suutuit kait siitä, kun huomautin, ettei toiselle servulle riitä pelaajia. :p Kerro nyt edes joku syy, miks saan sut kiehahtaan? Ja miten helvetissä oot koskaan saanu servulle adminlevut? Ymmärrän teini-iän sisäisen kuohunnan, mut koita hillitä ittes ainakin servulla. | |
|
| |
Armandillo Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!
Viestien lukumäärä : 10 Reputation : 0 Join date : 27.12.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Kurikka
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:27 pm | |
| Mun mielestä aivan aiheinen mute.... Ei saa ketää noobiksi haukkua > | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ke Maalis 30, 2011 6:33 pm | |
| Väheksytkö mun valtaa? Unohdinkin jo parhaan komennon koko pelissä, vosin sanoa että tämä on jopa parempi kuin /cg_novoicechats 1: /ignore ellen<3 - Ellen<3 kirjoitti:
mut koita hillitä ittes ainakin servulla. Hillitä? En ole raivonnu servulla kertaakaan, säästän sen ilon tessussa oleville. - Armandillo kirjoitti:
- Mun mielestä aivan aiheinen mute.... Ei saa ketää noobiksi haukkua >
Jep, adminit saa haukkua, ei normaalit pelaajat. Meidän servulla ei tasa-arvo vallitse ja hyvä niin. | |
|
| |
Jazka Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 164 Reputation : 0 Join date : 14.02.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Konnevesi
| Aihe: Vs: Brandon abuse Pe Huhti 01, 2011 9:11 pm | |
| Admineilla pitää olla auktoriteettiä, muutenhan ei tulis yhtään mitään ? | |
|
| |
johnny the chipmunk Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 35 Reputation : 1 Join date : 02.08.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Pe Huhti 01, 2011 11:20 pm | |
| - Jazka kirjoitti:
- Admineilla pitää olla auktoriteettiä, muutenhan ei tulis yhtään mitään ?
Ei kellään ole ET:ssä auktoriteettiä. Sen takia niillä on levut. | |
|
| |
Tero. Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 36 Reputation : 0 Join date : 14.07.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse La Huhti 02, 2011 12:08 am | |
| vittumitäpaskaa! ei perkele jos siellä adminit jatkuvasti heittää sitä paskaa MN-läppää ni mitä pahaa tossa nyt on??
joo ja premellä kyl heittää se abuse jatkuvasti liia pitkälle.. mikä lie pillussa hiertää... | |
|
| |
Antzi Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 71 Reputation : 11 Join date : 25.10.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi
| Aihe: Vs: Brandon abuse La Huhti 02, 2011 3:41 am | |
| premellä hiekkaa pillussa kyllä minunki mielestä tämä nyt on niin, että kun adminitkin MN:nnäilevät niin kyllä se sama oikeus täytyy silloin olla myös muilla servun käyttäjillä ELI jos muidenkin täytyy kestää se medicnoobiksi ''haukkuminen'' (minä sen nyt kukanenki ottaa), niin on ainoastaan reilua että me adminitki siedetään se! (: ei näitä asioita kannata ottaa turhan henkilökohtaisesti :> voidaanhan me tehdä tosiaan niin, että sana MN ja RGN sun muut tälläset on kielletty kokonaan ja niitä ei saa käyttää, mutta sitte olis sama lyä koko servu mutelle samantien, koska onhan se selvä ettei se tule onnistumaan | |
|
| |
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Brandon abuse Ma Huhti 04, 2011 4:25 am | |
| Samaa mieltä Teron ja Antzin kanssa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Brandon abuse | |
| |
|