eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Muistathan että hyvä käytös foorumilla on suotavaa vaikka en ole paikalla. ~Echo
eXc| eXtreme Cocks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

eXc| eXtreme Cocks

eXtreme Cocks Forum
 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Brandon abuse

Siirry alas 
+5
Armandillo
Error #345
Brandon
Shoez
Ellen<3
9 posters
KirjoittajaViesti
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:39 am

Brandon killed Ellen with RG.
Ellen: rgnoob
Brandon: !mute ellen

Niin... Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:51 am

Niin... Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:52 am

Lähdin tosiaankin heti tuon jälkeen pois, eli ehkä B olisi muten ottanut pois hyvin piankin. Ei vaan napannut niillä lageille muutenkaan pelailla...

e.. Etkö sä Soossi ole näitä abuseejaajia just vähän aikaan sitten moittunu jossain toisessa topicissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:58 am

Vai että abuse? Hoho
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 7:04 am

Brandon kirjoitti:
Vai että abuse? Hoho
Säännöt pitää olla tasavertaset ja niissä on oltava sama linja. Taisi olla Preme, joka aloitti nämä medic noob-huutelut muutama kuukausi sitten. Joskus sen jälkeen aloin vastailla riffleille vähän ironisestikin rgn tappojen jälkeen. Jos admin voi huudella noobia peruspelaajille, pitää sen onnistua toisinkin päin. Jos ei, molempien on lopetettava huutelu. Mua ei Premen tai muiden huutelut haittaa, mutta abuset kyllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 7:16 am

Jos satuit unohtamaan, en ole Preme. Ja muutenkin minua ei kiinnosta syytätkö minua abusesta vai et ja varsinkaan tälläsenä päivänä en kattele huutoja "rgnoob" mua kohtaan. Ei kiinnosta tiesitkö vai etkö tiennyt minkälainen päivä on, joka tapauksessa unmutet saat kinua joltain muulta.

EDIT 2017: Daaaamn son, olenpas ollut kiukkuinen teini tuona päivänä lol!


Viimeinen muokkaaja, Brandon pvm Su Syys 17, 2017 1:19 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 7:34 am

Et ole Preme, et, mutta adminin oikeudet löytyy teiltä molemmilta. Ikävä juttu, jos on paska päivä, mutta juuri sen ei pidä vaikuttaa levujen väärinkäyttöön. Se on katsos abusea se, syyllä ei ole oikeastaan väliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brandon
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 76
Reputation : 1
Join date : 01.10.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 7:44 am

Edelleen, oma on vikasi, että huutelet turhaan. Ja en jaksa enää vastata tähän turhaan topiciin, saat jäädä tänne valittaan yksinäsi, I don't care.
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 8:53 am

Joo, oot Ellen kyllä muutenkin yks servun raivostuttamimmista pelaajista, niin kyllä minäkin voisin alkaa abusea sinua.
Ystävällisin terveisin Omega.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen<3
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 38
Reputation : 0
Join date : 17.11.2010
Ikä : 37

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 10:12 am

Omega kirjoitti:
Joo, oot Ellen kyllä muutenkin yks servun raivostuttamimmista pelaajista, niin kyllä minäkin voisin alkaa abusea sinua.
Ystävällisin terveisin Omega.

Multa on menny ihan ohi tän sun itkeskelyn syy. Muistaakseni ainut asia, mistä oon sun kanssa edes puhunu oli joskus tammikuussa toisen eXc-servun pystyttäminen. Sillonkin suutuit kait siitä, kun huomautin, ettei toiselle servulle riitä pelaajia. :p

Kerro nyt edes joku syy, miks saan sut kiehahtaan? Ja miten helvetissä oot koskaan saanu servulle adminlevut? Ymmärrän teini-iän sisäisen kuohunnan, mut koita hillitä ittes ainakin servulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Armandillo
Olen kirjoittanut jo 10 viestiä !!!



Viestien lukumäärä : 10
Reputation : 0
Join date : 27.12.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Kurikka

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:27 pm

Mun mielestä aivan aiheinen mute.... Ei saa ketää noobiksi haukkua >Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Error #345
Ei mulla oikeesti oo sanottavaa



Viestien lukumäärä : 476
Reputation : 5
Join date : 03.11.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeKe Maalis 30, 2011 6:33 pm

Väheksytkö mun valtaa? Surprised
Unohdinkin jo parhaan komennon koko pelissä, vosin sanoa että tämä on jopa parempi kuin /cg_novoicechats 1: /ignore ellen<3

Ellen<3 kirjoitti:

mut koita hillitä ittes ainakin servulla.

Hillitä? En ole raivonnu servulla kertaakaan, säästän sen ilon tessussa oleville.

Armandillo kirjoitti:
Mun mielestä aivan aiheinen mute.... Ei saa ketää noobiksi haukkua >Sad

Jep, adminit saa haukkua, ei normaalit pelaajat. Meidän servulla ei tasa-arvo vallitse ja hyvä niin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jazka
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?



Viestien lukumäärä : 164
Reputation : 0
Join date : 14.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Konnevesi

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 9:11 pm

Admineilla pitää olla auktoriteettiä, muutenhan ei tulis yhtään mitään ?
Takaisin alkuun Siirry alas
johnny the chipmunk
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
johnny the chipmunk


Viestien lukumäärä : 35
Reputation : 1
Join date : 02.08.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimePe Huhti 01, 2011 11:20 pm

Jazka kirjoitti:
Admineilla pitää olla auktoriteettiä, muutenhan ei tulis yhtään mitään ?
Ei kellään ole ET:ssä auktoriteettiä. Sen takia niillä on levut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tero.
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Tero.


Viestien lukumäärä : 36
Reputation : 0
Join date : 14.07.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 12:08 am

vittumitäpaskaa! ei perkele jos siellä adminit jatkuvasti heittää sitä paskaa MN-läppää ni mitä pahaa tossa nyt on??

joo ja premellä kyl heittää se abuse jatkuvasti liia pitkälle.. mikä lie pillussa hiertää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Antzi
Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Antzi


Viestien lukumäärä : 71
Reputation : 11
Join date : 25.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Rovaniemi, Lappi

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeLa Huhti 02, 2011 3:41 am

premellä hiekkaa pillussa Smile kyllä minunki mielestä tämä nyt on niin, että kun adminitkin MN:nnäilevät niin kyllä se sama oikeus täytyy silloin olla myös muilla servun käyttäjillä Smile ELI jos muidenkin täytyy kestää se medicnoobiksi ''haukkuminen'' (minä sen nyt kukanenki ottaa), niin on ainoastaan reilua että me adminitki siedetään se! (: ei näitä asioita kannata ottaa turhan henkilökohtaisesti :> voidaanhan me tehdä tosiaan niin, että sana MN ja RGN sun muut tälläset on kielletty kokonaan ja niitä ei saa käyttää, mutta sitte olis sama lyä koko servu mutelle samantien, koska onhan se selvä ettei se tule onnistumaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Shoez
Admin
Shoez


Viestien lukumäärä : 549
Reputation : 6
Join date : 28.03.2010

Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitimeMa Huhti 04, 2011 4:25 am

Samaa mieltä Teron ja Antzin kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://excclan.palstani.com
Sponsored content





Brandon abuse Empty
ViestiAihe: Vs: Brandon abuse   Brandon abuse I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Brandon abuse
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Shoesize abuse
» eXc Skeletor Admin abuse
» Mute/kick/ban Abuse topic

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
eXc| eXtreme Cocks :: Main :: eXc| Talk :: eXc Members-
Siirry: