| eXc Skeletor Admin abuse | |
|
+4läskikatti Skeletor noName Jokuvaan 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jokuvaan Antakaa rahaa tai jatkan kirjottelua
Viestien lukumäärä : 4 Reputation : 0 Join date : 21.06.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: eXc Skeletor Admin abuse Ma Kesä 21, 2010 2:07 pm | |
| Terve! ) sain tänään bannia eXc jaymod serverilta. Bannin pituus: PERMANENT Bannin antanut: eXc Skeletor (mitä varmimmiten) syy: Tuu sitten takas kun oot postannu valituksen foorumille. Laitan kuvan tulille heti kun herään, feilasin täs alkuun aika kermasesti kun print screen nappula ei oikeen ollut yhteistyöhaluinen! :DD Kunnioittaen Jokuvaan | |
|
| |
noName Kaksmielinen sekopää
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ma Kesä 21, 2010 2:13 pm | |
| - Jokuvaan kirjoitti:
- Terve! )
sain tänään bannia eXc jaymod serverilta. Bannin pituus: PERMANENT Bannin antanut: eXc Skeletor (mitä varmimmiten) syy: Tuu sitten takas kun oot postannu valituksen foorumille.
Laitan kuvan tulille heti kun herään, feilasin täs alkuun aika kermasesti kun print screen nappula ei oikeen ollut yhteistyöhaluinen! :DD
Kunnioittaen Jokuvaan ahahahhahahahahahahahahhahaha, et uskokkaan minkälaista naurua tää aiheutti ventissä? mene pois, pyydän. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 4 Reputation : 0 Join date : 21.06.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: GHAHAHAH... Ma Kesä 21, 2010 10:10 pm | |
| Joo lahen kyl sit heti pois näilt foorumeilta ku tulee unban...! eXtrme Cokcs? skeletor sopii erittäin hyvin tänne claanin nimen perusteella ainakin. Se jatka otti ihan liikaa kuumaa ku vein sitä ja sit anto mulle bannit. Mielestäni aika tukarimaista käytösta adminilta.! :DD
Viimeinen muokkaaja, Jokuvaan pvm Ma Kesä 21, 2010 10:14 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : kusin taas! :D/ voi jeesus kun on muuten vaikeeta saada tää kuva tulille?! XD) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Reputation : 5 Join date : 29.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa/helsinki
| |
| |
Skeletor Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 59 Reputation : 0 Join date : 04.04.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Kempele/Oulu
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 8:11 am | |
| noni terve! Mä ootinki sua tänne mutta palaan toho että lähet sitte ku saat unbannit ja mä lupaan että et saa ikinä pidän siitä huolen | |
|
| |
Skeletor Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 59 Reputation : 0 Join date : 04.04.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Kempele/Oulu
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 8:12 am | |
| toivottavasti vietämme laadukasta aikaa täällä exc foorumeilla | |
|
| |
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 8:25 am | |
| - Skeletor kirjoitti:
- toivottavasti vietämme laadukasta aikaa täällä exc foorumeilla
mä en siltikään saa selkoa ton sällin puheista o_O | |
|
| |
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 10:40 am | |
| - Skeletor kirjoitti:
- toivottavasti vietämme laadukasta aikaa täällä exc foorumeilla
eiiköhän! kyllä tää nyt kuitenki irc gallerian voittaa! :DDD x) | |
|
| |
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 10:43 am | |
| - Skeletor kirjoitti:
- noni terve! Mä ootinki sua tänne mutta palaan toho että lähet sitte ku saat unbannit ja mä lupaan että et saa ikinä pidän siitä huolen
no voihan viddu! en kyl salee ees vittuillu permanent bannien edestä! :DD Mutta näköjään se oli kans tarpeeks? vai annoitko bannit siks kun pilasin koko ajan sun 10tapon putken? | |
|
| |
läskikatti Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 61 Reputation : 1 Join date : 13.05.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : akaa
| |
| |
läskikatti Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 61 Reputation : 1 Join date : 13.05.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : akaa
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Kesä 22, 2010 2:25 pm | |
| lerppaa takas suomenlahden yli meksikoon lehtiläjä
HEI OIKEESTI, mä lätkäsen bannit foorumeille tolle sekopäälle jos se ei ala puhumaan SUOMEA ´!!11 mitä mä ymmärrän selvänä & humalassa & aineissa., KKKIITOS HEI. | |
|
| |
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Heinä 06, 2010 3:59 am | |
| Jokuvaan, jos olet vielä täällä, lisää mun xfire: Mikanzo Mulla ei oo hajuakaan miksi nämä valopäät ovat bannimassa sua noin surkealla syyllä, ja kehtaa vielä foorumeilla haukkua suomenkieltäsi vaikka ihan normaalia suomea tuo mun mielestä on ja kehtaa vielä pyytää sua lähtemään.. Mun mielest oli hyvä että tulit sanomaan tämän. - Koodi:
-
-BAN INFORMATION ID: 2dbb5cc4 name: ETPlayer level: Regular (1) GUID: ******************************** IP: **.***.***.*** MAC: **:**:**:**:**:** when: Tue Jun 22 02:55:23 2010 expiry: PERMANENT authority: eXc|sKELETOR reason: laita se abuse ma tuun lukemaa mita siel sanotaa =)
Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ti Heinä 06, 2010 5:07 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Marli Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 15 Reputation : 0 Join date : 29.04.2010 Ikä : 102
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Heinä 06, 2010 4:02 am | |
| - Admin kirjoitti:
- Jokuvaan, jos olet vielä täällä, lisää mun xfire: Mikanzo
Mulla ei oo hajuakaan miksi nämä valopäät ovat bannimassa sua noin surkealla syyllä, ja kehtaa vielä foorumeilla haukkua suomenkieltäsi vaikka ihan normaalia suomea tuo mun mielestä on ja kehtaa vielä pyytää sua lähtemään.. Mun mielest oli hyvä että tulit sanomaan tämän. Nii ja tuos bännishä just lukee että pitäs foorumille tulla postaan ja sit ku sen tekee ni eeeiieiiieiei. >_< | |
|
| |
Shoez Admin
Viestien lukumäärä : 549 Reputation : 6 Join date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ti Heinä 06, 2010 6:45 am | |
| - Jokuvaan kirjoitti:
- Terve! )
sain tänään bannia eXc jaymod serverilta. Bannin pituus: PERMANENT Bannin antanut: eXc Skeletor (mitä varmimmiten) syy: Tuu sitten takas kun oot postannu valituksen foorumille.
Laitan kuvan tulille heti kun herään, feilasin täs alkuun aika kermasesti kun print screen nappula ei oikeen ollut yhteistyöhaluinen! :DD
Kunnioittaen Jokuvaan Olen unbannannut sut koska ilman järkevää syytä bannattiin. | |
|
| |
tonza Wtf, 25 viestiä.. Miten siinä on näin käynyt?
Viestien lukumäärä : 198 Reputation : 5 Join date : 15.11.2010 Ikä : 44 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ke Joulu 15, 2010 12:09 pm | |
| ei tosta kyllä mitää selkoo saa..siis tosta syystä.eli syytä ei vissii ollu? | |
|
| |
Error #345 Ei mulla oikeesti oo sanottavaa
Viestien lukumäärä : 476 Reputation : 5 Join date : 03.11.2010
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse Ke Joulu 15, 2010 6:57 pm | |
| Bannitään porukka ja käsketään niiden kirjottaa foorumille niin otetaan ban pois, ei paha idea | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: eXc Skeletor Admin abuse | |
| |
|
| |
| eXc Skeletor Admin abuse | |
|